היי...

dolphin soul

New member
היי...

אני לא בדיוק יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל אולי שווה לי לנסות. אני גם לא ביררתי לעומק מה זה "דמיון מודרך" אבל מהמעט שאני יודעת זה כלי לריפוי. ואני באמת באמת מאמינה בכל כולי שאפשר להסתדר ולהירפא מהכל כמעט (משהו בדיוק כמו "אם תרצו אין זו אגדה"). עברתי לפני שנה סוג של תאונה. מאז, הרבה השתנה. קשה לי לדבר על זה הרבה, ובמיוחד באינטרנט. לא אכפת לי מכוויות / צלקות שונות שנשארות בגוף, כל עוד אני עדיין מרגישה חופשייה. הבעיה היא שהפגיעה שלי היא במקום בעייתי וכל התפקוד שלי "הלך", כל החופש שלי הלך, ואני מרגישה בגוף שלי כמו בכלוב. התאונה הזאת הייתה לא ממש קונבנציונאלית- וגם הפגיעה (אני מדברת על סוג הפגיעה) לא הכי שכיחה, אני מניחה. לאורך השנה הזאת, ניסיתי כמה סוגים של טיפולים. אחת האמונות שלי הן שהזמן עושה את שלו, והגוף נרפא לבד. ניסיתי הרבה פעמים גם לעבוד עם דימיון (לא הלכתי לאף אחד שעוסק בזה, עשיתי את זה בעצמי), ומבחינת עזרה אם להיות כנה- זה לא הכי עזר, אולי אני מכחישה את העובדה הזאת אבל... כנראה שיש דברים גופניים כמו צלקות (פיזיות) או דברים גופניים שכמעט בלתי אפשרי או קשה מאוד לטפל. אני באמת לא יודעת מה המצב שלי, כי מצד אחד למרות שההרגשה בשטח היא גרועה מטבעי אני הרבה פעמים לא מוותרת. אני אשמח לדעת אם יש איזשהו טיפול שאפשר להיעזר בו במצבים כאלה... תודה
 

dolphin soul

New member
אופס...

כתבתי את ההודעה בהתחלה בפורום דמיון מודרך, אבל אז העתקתי לכאן כי כאן זה פורום כולל יותר, ואולי גם מתאים יותר.
 

Lagrangian

New member
היי...

האם מבחינתך ריפוי של הבעיה יכול להיות גם שינוי הגישה שלך כלפיה? אני אמנם גם מאמין בזה שאפשר לרפא הכל, אבל ניסים הם משהו שניתן לנו, ולא משהו שאנחנו יכולים לקחת בכח. מעבר לזה, ריפוי מלא עשוי להיות גם לא מיידי - אולי אפילו גם בסקלה של 30 שנה? אני גם כמוך - לא מוותר.. אבל לפעמים אני מוצא שהגישה הזו גורמת לי קצת לעיוורון, ושלחפש פתרון בצורה יצירתית ששונה מכל מה שחיפשתי עד עכשיו יכול להיות מאוד מספק..
 

ינוקא1

New member
היי לך !

בדיוק בשביל אנשים עם רוח חופשית כמו שלך , אספתי באחד הדפים באתר שלי "סיפורי מבריאים". אני מקווה שהם ישמשו לך להשראה. אם כבר שאלת על דמיון , אז אני ממליץ לך לקרוא את סיפורו של הפסיכאטר האמריקאי הנודע מילטון אריקסון. לגופו של עניין - את יכולה להיעזר בהרבה שיטות , המטפל חשוב יותר מאשר סוג הטיפול. בהצלחה רבה , שבוע טוב ושנה טובה ! https://sites.google.com/site/yosefco3/10-2
 
שלומות, דולפין יקרה...

את כנראה צודקת, שהגוף יכול לרפא את עצמו באופן פלוא ונינוח יותר מכל התערבות מכאנית. את כנראה צודקת, שאת בעצמך יכולה להיטיב את מצבך, אם תבחרי את הטיפול שמתאים לך. אני משערת שטיפול שתעבירי לעצמך יהיה פחות יעיל, מכיוון שבינך לבין עצמך, לא יהיה אף אחד שהוא אובייקטיבי מספיק על מנת להנחות את התהליך. אנחנו כאן פורום הילינג אנרגטי, אנשים מאמינים. אנחנו מאמינים שלכל עיכוב שחל עלינו (ועל כולנו חים עיכובים, חוליים, עמקים רגשיים, וכדומה...) יש לו מטרה, סיבה, יש בו צורך. זו הסתכלות חדשה אולי, על המעכב, המגביל, הכולא. אולי יש שם, בתוך הכלוב, איזו מתנה עטופה זהב שעוד לא הבחנת בה? שעוד לא למדת להשתמש בה? אולי ברגע שה"כלוב", כמו שאת קוראת לו, יסיים את תפקידו בחייך הוא ישחרר אותך? הצלחה רבה, דולפינה יקרה
 
הי דולפין. סביר להניח שיש טיפול מסויים

אני לא רוצה להכביר במילים, היות ומצבך נשמע מורכב. לפעמים הזמן לא עושה את שלו וצריך להתערב. בדרך כלל העניין בטיפול הוא הכרה בצורך בו ובאמצעים לעשותו. טיפול עצמי דורש הרבה יכולת, מודעות, פנאי וכו'. טיפול ע"י מטפל , המטפל בדרך מסויימת מצריך רצון אמיתי וחיבור לשניהם - למטפל ולדרך. נראה שיש לך רצון עצמי גבוהה ובצידו כח. העניין הוא שלפעמים בשביל לטפל צריך לשחרר, להרפות, להיות סביל, נתון למה שנעשה. צריך לקבל עזרה. לפעמים לאנשים חזקים קשה לקבל עזרה - מנסיון
, גם כשהם מבקשים. ואולי בכלל - את בסך הכל בתהליך מתמשך שלאט לאט, הזמן והמעשים שבו יעשו את שלהם
. אני מאחל לך המון הצלחה ולימוד בתהליך. שנה טובה.
 

dolphin soul

New member
המון תודה על תגובותיכם ../images/Emo13.gif

אני בהחלט מקווה שיש טיפול, ושהוא יעזור (אחד הפחדים הוא שאין טיפול- אבל אני באמת מאמינה שאצא מזה) ובאמת יש איזשהו שינוי (לטובה) מהמצב שאני בו כעת למצב בו הייתי לפני כמה חודשים. תודה, ובהחלט אני מקווה שתהיה לי החלמה מהירה ועוד דבר חשוב שאמרתם- ללמוד מהמצב. זה גם מאוד חשוב. תודה!
 
למעלה