שגרירות אירן
New member
שלום לך ../images/Emo140.gif
אני מאוד מבינה אותך, אני אמנם מאוד נחושה בהחלטה לא להביא ילדים אבל כולם מסביב תמיד מנסים להכניס לי את ההרגשה שיום אחד אתחרט על זה ויהיה מאוחר מידי, ואת יודעת מה? עברה בי מחשבה להקפיא ביציות למקרה שאתחרט אבל ההליך הזה גרם לי ביעותים מהר מאוד ואז החלטתי שטוב לי ככה, ואם אתחרט עוד מספר שנים (מה שנראה לי מאוד לא סביר) - אז אני אאמץ ילד. לא חסרים ילדים אומללים שננטשו ומחפשים בית חם, אז למה לא לגדל אותם במקום להביא עוד אחד מעכשיו והוא יגדל עם אמא שלא הכי רוצה אותו? הפורום הזה ייתן לך המון כוח, יש כאן הרבה בנות שיבינו אותך ויחזקו אותך.
אני מאוד מבינה אותך, אני אמנם מאוד נחושה בהחלטה לא להביא ילדים אבל כולם מסביב תמיד מנסים להכניס לי את ההרגשה שיום אחד אתחרט על זה ויהיה מאוחר מידי, ואת יודעת מה? עברה בי מחשבה להקפיא ביציות למקרה שאתחרט אבל ההליך הזה גרם לי ביעותים מהר מאוד ואז החלטתי שטוב לי ככה, ואם אתחרט עוד מספר שנים (מה שנראה לי מאוד לא סביר) - אז אני אאמץ ילד. לא חסרים ילדים אומללים שננטשו ומחפשים בית חם, אז למה לא לגדל אותם במקום להביא עוד אחד מעכשיו והוא יגדל עם אמא שלא הכי רוצה אותו? הפורום הזה ייתן לך המון כוח, יש כאן הרבה בנות שיבינו אותך ויחזקו אותך.