היי
גם אני קוראת סמויה פה ושם. בגדול, אין לי רצון לילדים אבל אני לא שלמה עם זה במידה שאני יכולה להמשיך את חיי בנחת. אני יכולה לחשוב על הרבה סיבות למה לא, אפשר להגיד ש-90% אני לא רוצה. בן זוגי גם לא מעוניין בילדים, אבל דעתו השתנתה רק בזמן האחרון,לפני כן הוא ממש רצה. אני אמורה לשמוח כעת שהוא תמים דעים איתי, ועדיין זה קשה לי. כי נכון שאני לא רוצה ילדים, אבל מפחידה אותי מאוד המחשבה שיום אחד אתחרט וזה יהיה מאוחר מידי. לאחרונה הרבה אנשים סביבי מביאים ילדים, גרתי לפני כן שנים רבות בחו"ל ושם זה היה עניין נדיר והייתי צעירה יותר. עכשיו זה כל פעם מחדש מאלץ אותי לחשוב על הנושא, וזה די מותיר אותי מדוכאת. אני בת 30 וזה רק מגביר אצלי את תחושת הלחץ להחליט. אני מרגישה שהפוריות שלי במגמת ירידה. מבחינה כלכלית המצב שלי מחורבן ואני לומדת למקצוע שארוויח בו מעט מאוד. אם נעשה ילדים, מעבר לזה שלא אהיה שלמה עם זה, זה אומר לחיות בדחק משמעותי מאוד מאוד. בנוסף אני מכירה את עצמי, הקצב שלי איטי יחסית ואני לא סופר-וומן, יותר מידי דברים לעשות ביום אחד גורמים לי לדחק נפשי. זה רק טעימה, יש עוד המון המון חששות. אני לא בטוחה מה אני רוצה לשאול אתכן, אולי חשוב לי לדעת איך זה להיות במצב שלא רוצים ילדים אבל לא שלמים עם זה.
גם אני קוראת סמויה פה ושם. בגדול, אין לי רצון לילדים אבל אני לא שלמה עם זה במידה שאני יכולה להמשיך את חיי בנחת. אני יכולה לחשוב על הרבה סיבות למה לא, אפשר להגיד ש-90% אני לא רוצה. בן זוגי גם לא מעוניין בילדים, אבל דעתו השתנתה רק בזמן האחרון,לפני כן הוא ממש רצה. אני אמורה לשמוח כעת שהוא תמים דעים איתי, ועדיין זה קשה לי. כי נכון שאני לא רוצה ילדים, אבל מפחידה אותי מאוד המחשבה שיום אחד אתחרט וזה יהיה מאוחר מידי. לאחרונה הרבה אנשים סביבי מביאים ילדים, גרתי לפני כן שנים רבות בחו"ל ושם זה היה עניין נדיר והייתי צעירה יותר. עכשיו זה כל פעם מחדש מאלץ אותי לחשוב על הנושא, וזה די מותיר אותי מדוכאת. אני בת 30 וזה רק מגביר אצלי את תחושת הלחץ להחליט. אני מרגישה שהפוריות שלי במגמת ירידה. מבחינה כלכלית המצב שלי מחורבן ואני לומדת למקצוע שארוויח בו מעט מאוד. אם נעשה ילדים, מעבר לזה שלא אהיה שלמה עם זה, זה אומר לחיות בדחק משמעותי מאוד מאוד. בנוסף אני מכירה את עצמי, הקצב שלי איטי יחסית ואני לא סופר-וומן, יותר מידי דברים לעשות ביום אחד גורמים לי לדחק נפשי. זה רק טעימה, יש עוד המון המון חששות. אני לא בטוחה מה אני רוצה לשאול אתכן, אולי חשוב לי לדעת איך זה להיות במצב שלא רוצים ילדים אבל לא שלמים עם זה.