היי

MISI6

New member
היי

צר לי על שאני חוזרת אליכן רק לאחר מספר ימים אבל.... פשוט לא הייתי מסוגלת לעמוד יותר בשטף הפחדים שהציף אותי שוב..... שלא יהיה לא ברור אף לא לרגע – שוב אני אומרת – מודעת לכך שאתן דואגות וברור לי שאתן מדברות מתוך הפחדים שלכן, אבל כמו שאמרתי באמת שעשיתי שם המון חושבים, היה לי לא קל בכל התהליך הזה של לקיחת ההחלטה... ומכל המידע שצברתי ומחוות הדעת ששמעתי הבנתי שאין לאף אחד האפשרות לתת לי הפתרונות שאני רוצה לאמץ לתוכי, או לשלוח לי איזושהי בת קול של בטחון שאני כל כך רוצה לעצמי..... בכל זאת, מתוך הפחדים שהציפו אותי שוב החלטתי לפנות לחוות דעת נוספת, בעצתכן לפרופסור מוטי שוחט ואכן ביקרתי אצלו בקליניקה אתמול. מהרגע שנכנסתי והצגתי את הבעיה שלי, פרופסור שוחט חייך אליי והסביר לי שהבעיה שלי היא לא באמת בעיה כרגע, ושאני צריכה להמשיך ולפעול על פי תחושות הבטן שלי כי הן לוקחות אותי למקום הכי נכון. כשהבין שאני לא כל כך מאמינה בתחושות הבטן שלי ושהן מפחידות אותי נורא עדיין, אמר לי שהוא יכול למצוא לי עוד המון סיבות לדאגה – כאלו שהן ממש "סיבות" – כי בסופו של דבר ובשורה תחתונה לא ניתן לצפות מראש את כל הבעיות שעלולות להתעורר במהלך הריון ואפילו לא בסיומו כשנראה שבא לעולם ילד בריא והכל בסדר.... הוא אישר את העובדה שהכי טוב באמת להתרחק ממחוזותינו כמה שיותר (כלומר לבחור בזרע גוי) אין טעם בבחירת זרע גוי בארץ כי בכל מקרה – עדיין – לא ניתן לבדוק מוטציות נוצריות של המחלות הללו. ולהלן החלק החשוב בסיכום הדברים כפי שפרופסור שוחט כתב אותם:"מתכננת תרומת זרע להריון הקרוב מתכוונת לקחת מאדם שאינו יהודי. הסיכון לילד עם מחלת בלום או FD במצב כזה יהיה קטן מ 1:800 (הרים את הראש והוסיף בעלפה שיכול גם להגיע ל 1:2000). יהיה קשה, מורכב, יקר ולא אמין לחלוטין לשלול נשאות בתורם אם אינו יהודי אשכנזי" וכששאלתי האם בכל זאת עדיף יהודי אשכנזי – אמר לי שעדיין גם באם אבצע בדיקה לזרע של יהודי אשכנזי כאן בארץ בתשובות של הבדיקות יכתבו לי בתוצאות הבדיקה ששלילת האפשרות לנשאות היא כ 80% - ואז..... מי יכול להבטיח לי שאני לא יכולה ליפול ב 20% שהם אינם יכולים לשלול...... או כפי שכתבו את זה אצלי בטופס תוצאות הבדיקה שלי "הבדיקה איננה שוללת נוכחות של מוטציות נדירות אחרות או חדשות בגן זה ולכן לא ניתן כיום לשלול לחלוטין נשאות למחלה הנ"ל. אז כפי שכבר כתבתי לכן לפני מספר ימים בננות: לפעמים אין מה לעשות צריך פשוט לנסות! ולקוות שהכל יהיה בסדר, ואין לי כל ברירה אחרת אלא פשוט להמשיך הלאה עם כל הפחדים שיש לי שלא מסתכמים בבעיה זו בלבד – ו........לנסות!
 

lb4

New member
בהצלחה

שמחה שפנית אליו ונרגעת. הסבירות אכן קטנה והייעוץ שלו נשמע הגיוני ואמין.
 

ד1971

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

יופי שפנית אליו - הוא באמת הכתובת ואחרי שקיבלת אינפורמציה מהימנה ומקצועית ונרגעת קצת, מאחלת לך המון בהצלחה, התעברות מהירה והריון קל ותקין
 

פסטלית

New member
יקירתי...

זהו, עכשיו באמת אפשר לשים את הנושא מאחורייך... לכולנו יש סיכונים בהיריון והמספרים שהוא מדבר עליהם נופלים בטווחים האלה... אז יאללה, מותק, קדימה לעבודה!!! מחכים לשמוע בשורות טובות בהצלחה!!!
 

אמאנחל

Member
מנהל
בהצלחה

מקווה שהתהליך להריון יהיה מהיר, ובסופו הריון תקין עד סופו, עם ילד בריא ומושלם.
 

judith4

New member
המון בהצלחה

בכניסה להריון, בבדיקות, ובלידת תינוק בריא וחמוד.
 

יולי 7

New member
הי מיסי

טוב שהלכת ליעוץ גנטי וקיבלת את האינפורמציה שנזקקת לה מאחלת לך הצלחה רבה
 

lil449

New member
בהצלחה ../images/Emo140.gif

עכשיו שאת יודעת שבאמת אין לך ברירה אז את יכולה להיות יותר רגועה מאחלת לך תהליך קל ומהיר
 

tutik1

New member
מיסי, המון בהצלחה! מעריכה מאד

את התמודדותך עם הנושא ומאחלת מכל הלב שמעכשיו הדברים יתחילו לזרום בצורה חלקה יותר!
 
למעלה