סבבה אז עכשיו... הם גם יודעים איך קוראים לי ואתה גיא גם יודע מי אני... כך שכולם מרוצים!
ל לימונדה New member 13/12/01 #21 סבבה אז עכשיו... הם גם יודעים איך קוראים לי ואתה גיא גם יודע מי אני... כך שכולם מרוצים!