היי

לימונדה

New member
היי../images/Emo6.gif../images/Emo63.gif

ממצב? שיניתי את הניק ניים שלי בפורומים במיוחד בשביל הפורום הזה כי לפני יומיים נתקלתי בתופעה המדהימה הזו בזכות מישהו ועקבתי אחרי הפורומים שלכם והאתר של החלומות הצלולים... אני מוצאת את התופעה מדהימה, ורק אחרי שקראתי עליה הבנתי שכבר חלמתי מזמן חלום צלול אחד שפשוט לא זיהיתי אותו כחלום צלול. בנוסף לפני יומיים (זה היה כשקראתי את האתר לראשונה) חלמתי חלום צלול נוסף הפעם בעזרת הטכניקות המפורטות באתר. ועכשיו קצת על עצמי: נעים מאוד אני לצורך העניין לימונדה (בכל זאת זה היה הניק שלי למשך שנתיים) בכתה ט´ מאיזור עמק יזרעאל אני אוהבת לקרוא אני אוהבת אינטרנט לדבר בטלפון לבלות, אני אוהבת לשיר ואני מפתחת קול וממממ זה כל מה שאני מצליחה לזכור! שאלות תגובות פניות- יתקבלו בשמחה! שלכם- לימונדה.
 

לימונדה

New member
אוופס...

שתי טעויות- הראשונה שכתבתי תחת לימונדה במקום- תחת Lucid Dreams girl והשניה הספר נכנס בטעות לכותרת! אז אני מצטערת אני כנראה אשאר עם השם האהוב והישן שלי לימונדה
 

שריר

New member
היי

בלה בלה בלה בהצלחה בלה בלה בלה טוב דיי מצטער אההההההההההםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם לא יודע לי קוראים "אאאאאאההההםםםםם אההההההההם"(מבטא רוסי כבד) "10 אחזו בונן אם אתה אתה בהקבצה א´"(מבטא רוסי כבד של המורה לפיסיקה)
 

UpTown~Girl

New member
שריר....

אתה מפחיד אותה...אתה רוצה להבריח אנשים מהפורום????????
 

Variety

New member
ברוכה הבאה לפורום!

היי לימונדה, ברוכה הבאה לפורום! אשמח לנסות לענות על כל שאלה שתהיה לך בנושא. דרך אגב, באיזה בית ספר את לומדת? אני מכיר כל מיני אנשים בבתי ספר בעמק יזרעאל. חלומות פז, Variety-
 

שריר

New member
טוב טוב מצטער

אני גם אנסה לעזור לך אבל רוב הזמן אני סתם יעצבן אותך
 

לימונדה

New member
אם אני לא טועה...

אז אני יודעת מי אתה ומאיפה... אני לומדת בבי"ס יפעת ואם אתה מי שאני חושבת שאתה אז אתה גם גר ביישוב שלי.... :) אל תיבהל .... נ.ב תודה לכולם על הברכות ;) שלכם- לימו.
 

לימונדה

New member
קצת בעייתי כי

יש אלף יישובים ליד עפולה וגכרים בהם אלפי ילדים בשם תמיר... כך שאני צריכה יותר פרטים...
 

לימונדה

New member
o.k

אני חושבת שתבין ישר מי אני- אני הללי.... וכמה הלליות כבר יש בישוב שלי (ושלך- נכון?) וד"א Variety (בלי לגלות שמות ... :) ) אני הגעתי לכל הנושא בזכות ההורים שלך! :) שלך לימונדה או לימו או הללימו איך שבא לך!!
 

לימונדה

New member
אני לא מאשרת ולא מכחישה כי

אני לא יודעת אם הוא רוצה להישאר בעילום שם!!
שלך- לימו!
 
סוף סוף יש לי תמונה שלי !!

טוב בטח התמונה תתעדכן רק עוד כמה דקות..... זו אני מקדימה ( הפרה עדנה ) ומאחורי חברה שלי ששכחתי איך קוראים לה.... טוב חזרתי לרפת
 

חלמן

New member
ברוכה הבאה..

ד"א כולם יודעים שקוראים לו גיא.. את לא מגלה את אמריקה :)
 

שריר

New member
מההההההההההההההההההה???????????

קוראים לו גיא שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט סתם סתם
 
למעלה