אולי תקבצי גם בWINRAR/ ISO BUSTER ?
תעלי קישורים למפרטים .העלאת קבצים זה סתם מסורבל ומגביל (למי שאין EXCEL) וברוב הפעמים אנשים יחשבו פעמיים לפני שיעשו DOWNLOAD לקובץ שמצאו באיזה פורום ,מתוך חשש לוירוסים ושות' ! ''רק תזכורת, חיפשת נייד לשימושים סטודנטיאלים (אופיס, מוזיקה, אינטרנט וזהו פחות או יותר) ...מי מהם ימלא צרכים אלו בצורה הטובה ביותר'' ? אף אחד מהם ,נייד עם מעבד יותר חלש יריץ לך את WORD/PP/IE/DIVX PLAYER/WINAMP .ליבה כפולה זה אמנם נחמד ,2 ליבות ,אבל את לא תראי אפקטיביות תחת התוכנות שתעבדי איתן. אם את מתכננת לעבוד עם אפליקציות חזקות יותר בהמשך ,אז מראש כבר כדאי לקחת חומרה גבוהה ,שזה אומר Txxxx כמה שיותר גבוה (במסגרת התקציב) ,זיכרון של לפחות 1G ,וכרטיס מסך עם זיכרון ייעודי (מה שאין באף אחד מההצעות שלך ,יש שם GMA שהוא משולב ולא תומך בגראפיקה כבדה....אבל שוב ,זה תלוי בך ובהאם את באמת רוצה נייד חזק להמשך). נסכם במשפט פשוט : תקני בהתאם לדרישות ,אל תקני כי ''אמרו לך שזה טוב'' .