היי
יש לי שאלה שלא ממש קשורה...

היי ../images/Emo13.gif יש לי שאלה שלא ממש קשורה...

אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול אותה ושאחד המנהלים לא ימחוק אותה... אז ככה... לאחרונה הכרתי כמה חיילים וזה... והיו אופציות לכל מיני דברים... בכל אופן זה גרם לי לחשוב האם באמת יכולה להיות מערכת יחסים עם חייל שחוזר רק בסופי שבוע... או כל שבועיים או סוגר 21 בבסיס... זה לא מעודד במיוחד... ולמען האמת די מייאש. אז רציתי לשמוע את דעותיכם וקחו בחשבון שאלו מכרים חדשים שלי ולא כאלה שאני מכירה כבר הרבה זמן....
 

Rossi46 ®

New member
קריה ?! פחחחחחחח !

ראית איך אנשים ניראים שם ?! תעשה לי טובה.. לא מומלץ לקיים קשר עם מישהו שהוא בכלל חייל. לא רק קרבי. ואל תשאלי "למה", פשוט תקבלי את זה ככה. יש כאן כאלה שגם ניסו את זה.
 

danitush2

New member
מסכימה איתו/ה!

לא מומלץ להתחיל את הקשר המסובך והקשה הזה... אבל אם את כבר בתוך זה- זה סיפור אחר
 

liorz1984

New member
סמרטוט מהקריה

בחורות ששוות משהו בחיים לא יסתכלו על סמרטוטים כמוכם שלא עושים כלום כל היום
 
לא ניתן לקיים קשר רציני מרחוק...

לדעתי זוהי גחמה ילדותית ולא רצינית. והויכוח על זה כבר בפורום רומנטיקה. בהצלחה...
 

danitush2

New member
צר לי, אבל אתה מדבר שטויות

"זוהי גחמה ילדותית ולא רצינית" ?!?!!? אני מבינה מה גורם לך להגיד שקשר מרחוק זה בעייתי ומיותר גם אני אמרתי את זה פעם אבל כשאתה כבר תקופה ארוכה עם אותו בן אדם ואחר כך מגיע זמנו להתגייס (גבעתי, לא פחות!) אז ניתן לשמור על הקשר המרוחק הזה, כמה שזה ק--ש--ה וזה באמת קשה זה אפשרי מניסיון!
 

Rossi46 ®

New member
תרשי לי לתקן אותך..

אדם צודק. לפי דעתי, לך היה/יש קשר מרחוק והוא הצליח. נכון ? ידעתי. אם לך הצליח הקשר זה לא אומר שלכולם הוא יצליח ! היא שאלה אם זה כדאי אז יעצנו לה שלא !! לא מכניסים ראש למיטה חולה ! אם היא יכולה למנוע מצב כזה, למה שלא תמנע אותו ?! על כל קשר כזה שהצליח, אני יכול לתת לך תריסר שנכשלו. ואני גבר.
 

danitush2

New member
שים לב מה כתבתי לך הודעה לפני-

הנושא: "מסכימה איתו/ה!" איתך אני מסכימה, אין ספק שזה לא מומלץ עם אדם לא הסכמתי מכיוון שהוא שלל כל אפשרות לקשר מרוחק בטענה שזו "גחמה ילדותית..." או משהו כזה וזה שטויות!
 
אנחנו אנושיים ועושים טעויות...

וכמה שבנאדם נמצא יותר רחוק ממך אז אתה מתחיל לחשוב עליו כאל דבר בדיוני. כל טעות של כל אחד בקשר הופכת אותו לבעייתי ולכן אפשר לקרוא לו קשר 'לא רציני'. "גחמה ילדותית" - ביטוי לאהבה מהאגדות שילדות שעדיין לא התפתחו רגשית חוות אותה. לא ניתן לקיים קשר מרחוק ושלא תחווי את זה אבל זו המציאות במיוחד שזה לא זמן קצר. כמה שזה פחות מוחשי ככה זה פחות תופס. שיהיה לך כל טוב והרבה בהצלחה עם חייל גבעתי - רק שלא תעשי טעויות... (כי אני בטוח שלו אין זמן לכאלה
) כפיש...?
 
להורים שלי היה קשר כזה (בתקופת הצבא

שלהם, שנמשכה בסכום 5 שנים), והם נשואים 22 שנה. התייחסות לקשר כזה (או אחר) כפחות רציני או מוחשי או וואטאבר מקשר שאתה רואה כסטנדרטי היא המעידה על ילדותיות, לא משהו אחר.
 

danitush2

New member
אני עדיין חושבת שאתה לא...

לא כל כך יודע על מה אתה מדבר. אבל שיהיה.. תודה בכל אופן ובקשר לחייל גבעתי- זה כבר לא אקטואלי
 

Shoosh®

New member
אז ככה..

לפי דעתי,לא. בעצם תלוי מה את מחפשת...אם זה משהו מזדמן אז כל דבר בא בחשבון אבל אם זה קשר רציני יהיה לך מאוד קשה כי את גם תראי אותו ממש קצת וגם ירצה לראות יותר אנשים...בכל מקרה לא מומלץ...כי אם זה קשר רציני ואת לא מכירה את האדם הוא יכול לפגוע בך ואם לא אז עדיף לפי דעתי לא להיות בקשר מזדמן עם אחד שאת לא מכירה ושאת לא יודעת מי הוא ומה הוא.
 
אבל נניח

גם החייל רוצה משהו שהוא לא סתם.... אלא יותר לכיוון רציני האם אכן "אין דבר העומד בפני הרצון"?
 

Lancelot99

New member
לדעתי אפשר (ואני בן)

ואני גם סטודנט בכלל, ולא חייל... אבל פעם חשבתי שאי אפשר והיתי עונה לך "ברור שלא", אל מאז ראיתי כמה דברים ויש לי חברים שהכיור מישהו ממרחק די גדול ונפגשים פעם בשבוע נגיד - והיחסים שלהם מצויינים עד עכשיו, וכבר עבר זמן! זה תלוי בבנאדם בסופו של דבר. בשני הצדדים.
 

im mitzi

New member
זו גישה ילדותית

אם את מחליטה לא לצאת עם מישהו רק כי את לא תראי אותו כל יום זה דבילי. אז ביג דיל, את תראי אותו בסופי שבוע ואם לא בסופ"ש הקרוב אז בזה שאחריו. בסופו של דבר את תפגשי איתו. תארי לעצמך שאת תשרתי רחוק מהבית וגם אותך יסננו בגלל זה.
 
למעלה