sapirush16
New member
היי תקשיבו....../images/Emo140.gif
אני יוצאת למסיבה היום.... זה לא משהו חדש אבל סתם רציתי שתגידו לי מה אתם אומרים על מהשאני לובשת... אני לובשת את החולצה הזאת מלי קופר... ג'ינס נמוך של פיוטה עם תחתונים ורודים ואת הנעלי בובה השטוחות של פול אנ בר...(הורודות-לבנות-חומות) מה אתם אומרים?? ואיזה איפורק כדאי לי לשים? אני לא אוהבת עמוס מדיי משהו עדין
אני יוצאת למסיבה היום.... זה לא משהו חדש אבל סתם רציתי שתגידו לי מה אתם אומרים על מהשאני לובשת... אני לובשת את החולצה הזאת מלי קופר... ג'ינס נמוך של פיוטה עם תחתונים ורודים ואת הנעלי בובה השטוחות של פול אנ בר...(הורודות-לבנות-חומות) מה אתם אומרים?? ואיזה איפורק כדאי לי לשים? אני לא אוהבת עמוס מדיי משהו עדין