היי שמי eeyore (בת)

eeyore4u

New member
היי שמי eeyore (בת)

אני מעוניינת לפתוח פורום בנושא החיים לפי פו וחבריו שיהיה מבוסס על הטאו של פו וסידרת הספרים האלה. אני מחפשת משהו שיוכל לעזור לי בניהול עדיף משהו שכבר מנהל פורום בעיקר יתן לי גב לצד הטכני אם יש משהו שמעוניין צרו איתי קשר במסרים אייה וחבריו
 

eeyore4u

New member
אכן פניתי לתפוז

ושהסתכלתי על התופס בקשה ראיתי שהם רוצים ממליצים אז חשבתי שאם ינהל איתי ביחד מישהו שכבר מנהל פורום שמוכר כבר במערכת יהיה יותר קל ויהיה אולי יותר סיכוי לקבל פורום
 

deep ocean

New member
הממממ ../images/Emo13.gif

אני אישית מנהלת כבר 2 פורומים (את זה, ועוד אחד), כך שאין לי כוח להשתתף בפורום שלישי. גם אם אף מנהל לא יפנה אליך לנהל איתך ביחד, פשוט תשלחי להם את הטופס לניהול. זה נשמע לי כמו רעיון נהדר לפורום. פשוט תבחרי שם קליט לפורום, תשלחי הודעות שרשמת בפורומים (הודעות שמראות את יכולת הכתיבה שלך וכדומה), ותבקשי לפתוח פורום כזה.
 

deep ocean

New member
ועצות שיעזרו ../images/Emo39.gif

אם את מתכוונת לפרסם את ההודעה בעוד פורומים (ההודעה על שותף לניהול), אז כדאי שתשני אותה. 1. כשקראתי אותה בהתחלה אי אפשר היה להבין שאת מחפשת לפתוח פורום בתפוז, ורוב המנהלים לא ישאירו הודעה על פתיחת פורום במקום אחר. אז רצוי לציין את זה בהודעה. 2. "גב לצד הטכני": כשקראתי את ההודעה לא ממש הבנתי למה התכוונת. חשבתי אולי את רוצה להקים פורום במקום אחר ומחפשת מנהל שיבנה את הפורום על ידי HTML או משהו בסגנון. בהצלחה!
 

eeyore4u

New member
../images/Emo51.gif לעיצות

שם קליט :החיים לפי פו שמבוסס על הספרים הטאו של פו וחבריו ו פו ופיתרון בעיות וכו לגבי ניהול הפורום לבד יהיה לי קצת קשה אז בגלל זה רציתי עוד משהו שיהיה איתי ועדיף משהו שכבר מנהל כי מערכת תפוז כבר מכירה אותו . שוב תודה ואשמח לשמוע מאחרים מה דעתם בנושא eeyore
 

eeyore4u

New member
לא יודעת למה אבל משום מה נעלם לי

הביטחון העצמי למרות שעדיין אני חושבת שהרעיון הוא לא רע דווקה די חביב. אז מה עושים עם רעיון טוב ו0 ביבחון עצמי?
 

deep ocean

New member
זה רעיון מעולה ותממשי אותו!

תראי את המטרה שלך בראש, ופשוט תרצי להגיע אליה. את לא צריכה נסיון, או מנהל נוסף. את תצליחי לנהל את הפורום לבד, ואם תצטרכי עזרה את תמיד תוכלי לפנות אלי
 

eeyore4u

New member
הרעיון הוא טוב (בסדר כזה)

חמוד וחביב אבל הביטחון עצמי שלי ירד וכרגע שועף ל0. לכן אני (שוב) מעדיפה שותף לרעיון.
 

eeyore4u

New member
אוף

אז מה עושים שיש רעיון חביב אבל אין ביטחון עצמי או פחד שמה לא יצליח . איך עוברים את המכשול הזה ? זה לא רק קשור לפורום אלה לחיים בכלל שיש פחד מכישלון איך עוברים דרך הפחד ? רעיונות?
 
../images/Emo23.gif מול ../images/Emo5.gif

קודם כל מקבלים את הפחד, ולא דוחים אותו. מבינים שאנו יצרנו את הפחד, ושיש לו תפקיד במערכת שלנו כרגע. אחר כך, מחליפים את הפחד באהבה. למשל, אם יש לך פחד מג´וקים, אז להחליף את הפחד מג´וקים, לאהבה לסביבה נקייה ונעימה..... במקרה שלך, את יכולה להחליף את הפחד מכישלון, באהבה להצלחה. בסיס כל הרגשות הם פחד או אהבה. (מומלץ מאד בנושא זה, ספרו של דון מיגל רואיס: דרך האהבה) נ.ב.: ממליצה לך בנוסף להיכנס לקישורי הפורום ולקרוא את מה שחברי הפורום כתבו בנושאים שונים.
 

eeyore4u

New member
../images/Emo51.gif לקישורים

אני אכנס אלהם לאט לאט . כבר קראתי את הקישור בנושא פחד או אהבה. היה מעניין. צריכה לחשוב על זה. ~~~~ Through working in harmony with life´s circumstances, Taoist understanding changes what others may percieve as negative into something positive.
 
זה לא חבל . . .

אתמול בערב ישבנו עם הילדים, עיינה בת 3.5 ואוריאל בן 1.5 וקראנו על פי בחירתה של עיינה את פו הדב, בפעם ה . . נכנסנו לקטע על החבל / זנב של אייה החמור והיה שם כיף לראות את הדינמיקה של התקשורת בין פו לבין הינשוף, מה קורה מהסוטול של פו על הדבש ואיך פתאום מתוך השטות הכי גדולה מתגלה הזנב. מעניין - איך היית לוקחת את זה בפורום ? אשמח להתייחסות, אמיר דרור
 

eeyore4u

New member
מה שאני יכולה לומר באופן כללי

זה שאת סיפורי פו הדוב אפשר לקחת בצורה פשוטה או בצורה יותר מעמיקה. ישנם הרבה דברים סימבולים בתוך הסיפורים .
 

eeyore4u

New member
בוקר אור

אני מק
. הייתי רוצה להמשיך את הדיון בקשר לפחד מהצלחה ופחד מקישלון שמסתתר מאחורי חוסר ביטחון ואיך עוברים את המכשול הזה? ושבת שלום רו
 

eeyore4u

New member
שבוע טוב לכם

אחרי שקראתי את הדיון הזה כמה פעמים החלטתי לנסות כמו שנאמר מי שלא מנסה לא מפסיד אבל גם לא מצליח. נחייה ונראה
 
למעלה