הממממ ../images/Emo13.gif
אני אישית מנהלת כבר 2 פורומים (את זה, ועוד אחד), כך שאין לי כוח להשתתף בפורום שלישי. גם אם אף מנהל לא יפנה אליך לנהל איתך ביחד, פשוט תשלחי להם את הטופס לניהול. זה נשמע לי כמו רעיון נהדר לפורום. פשוט תבחרי שם קליט לפורום, תשלחי הודעות שרשמת בפורומים (הודעות שמראות את יכולת הכתיבה שלך וכדומה), ותבקשי לפתוח פורום כזה.