היי צל בשבילך

סpap

New member
זה מזעזע.זה חייב תיקון.אני עוד לא נדרש לסוגיה

אבל זה לא ייאמן.

אני שומע המון תלונות של גברים גרושים/פרודים על הפליה
על העדפת תמיד את צד האשה.

לא מבין/לא נתפס. למה לא משנים את המצב העקום הזה??

גברים אלה לא איזו קבוצת נישה שולית בחברה

פעם אחרונה שבדקתי יש לא מעט גברים

אז איך נותנים למצב הזה שמתואר בכתבה (שלמילה של אשה יש כוח עצום ללא שום חובת הוכחה) איך זה מתאפשר

לעזאזל! גברים.... בואו נתאחד

צעדה בכיכר רבין מישהו?
 
פשוט מפחיד

להיות כבול עם בן זוג אומלל מהפירוק.
להגיע למצב של תלונות במשטרה ואבחון פסיכאטרי או ואבוי.
פשוט מאוד להשאיר להכל מה שסוכם וצריך ,לא להגיע למצב של הגשת תלונה ,לברוח כל עוד נפשך שבך אם הילדים מוסתים אז אבוי לנו והמצב בכי רע.
פשוט לברוח ולשמור על הבריאות.

לכן אני אומר לסכם דברים לפני הנישואים ,לא ליצור תלות כלכלית ונפשית ורגשית יותר מידי עם בן הזוג,רוצים ללכת לבגוד וכו גוד ביי לאחל בהצלחה ונפרדים ברוח טובה .
ולרשום הכול.

פשוט מזוויע
 

סpap

New member
אם זה תימני מפלץ זה מחריד

הפלוצים שלהם מסריחים במיוחד

(אחד שיודע)
 

סpap

New member
מילואים שמירות , שיטת המיטה החמה , התעוררויות

באמצע הלילה
צרחות "מי הפליץ" :מי הפליץ??"
ורק התימני ישן
רמז, מה שווה בין פלוצים לילדים? תשובה: אתה אוהב רק את שלך.
ןהמבין יבין..
ודי לחכימא...
 


 
אני רק חצי :)החצי הטוב עם חצי צרפתי:)

ושלל עדות ובכולם יש כל מיני שרוטים ויצורים
 
הממ

סתם התחשק לי להידחף.
הרבה זמן שלא ראיתי לך..

(עכשיו אתה דוחף את עניין החברה)

וזהו.
 
למעלה