פשוט מפחיד
להיות כבול עם בן זוג אומלל מהפירוק.
להגיע למצב של תלונות במשטרה ואבחון פסיכאטרי או ואבוי.
פשוט מאוד להשאיר להכל מה שסוכם וצריך ,לא להגיע למצב של הגשת תלונה ,לברוח כל עוד נפשך שבך אם הילדים מוסתים אז אבוי לנו והמצב בכי רע.
פשוט לברוח ולשמור על הבריאות.
לכן אני אומר לסכם דברים לפני הנישואים ,לא ליצור תלות כלכלית ונפשית ורגשית יותר מידי עם בן הזוג,רוצים ללכת לבגוד וכו גוד ביי לאחל בהצלחה ונפרדים ברוח טובה .
ולרשום הכול.
פשוט מזוויע