היי, עזרה בבקשה

  • פותח הנושא kml4e
  • פורסם בתאריך

tttttttttt1

New member
אם המשקל שלך עלה מהצו הראשון, את יכולה

להתקשר ללשכת גיוס ולבקש זימון נוסף לבדיקות רופא - ואז הקב"א עשויה לעלות...השאלה אם זה רלוונטי לך פרופיל יותר גבוה... קב"א 50 זה לא כזה נורא, המקסימום זה 56, ולגבי קורס קצינות - יכול להיות שהקב"א הדרושה היא 52 ומעלה, אבל יציאה לקורס לא תלויה אך ורק בקב"א אלא תלויה הרבה גם בחוות דעת של המפקדים שלך ועוד כמה פרמטרים.... אגב, קב"א לא תלויה רק במבחנים פסיכוטכניים [אני חושב שמישהו כבר ציין את זה פה, אבל לא ממש קראתי את כל התגובות]...היא תלויה במצב בבית, רמת השכלה בית ספרית, ועוד כמה פרמטרים.... הכי הרבה שאת יכולה לנסות כעת, אם את ממש רוצה להעלות את הקב"א [ואף אחד לא מבטיח שזה מה שיקרה] זה לנסות לבקש מבחנים חוזרים, אך קחי בחשבון שמאוד מאוד [מאודדדד!] לא נוטים לאשר דברים כאלה...[גם אני לא ממש יודע מה הדין במקרה ויצא שהציון הפסיכוטכני שלך נמוך יותר בפעם השניה, מאשר בפעם הראשונה..] ולסיכום - סה"כ זה שירות שלך, שנתיים מהחיים שלך, אבא שלך יכול לרצות הרבה דברים אבל לא תמיד זה יוצא כמו שרוצים...תנסי להנות כמה שיותר מהשירות הצבאי שלך כי זאת באמת חוויה של פעם בחיים, משהו שזוכרים להרבה שנים אחרי, והלחץ של אבא שלך לא לשרת רק בגלל שאת לא יכולה להיות קצינה נשמע לי מאוד לא מוצדק..... החלטה שלך...
 

tttttttttt1

New member
אהה נכון..התכוונתי לכתוב שיעלה לה הפרופיל

ללכן גם כתבתי "השאלה אם זה רלוונטי לך פרופיל יותר גבוה..."
 
למעלה