שלום אני חדש בפורום הזה ויש לי שאלה: בניתי משהו ב-visual basic ואני רוצה להפוך אותו לקובץ .exe שישר אם אני ילחץ זה יפתח את מה שבניתי ולא נצטרך את התוכנה בשביל להשתמש בקובץ זה אפשרי? אם כן תודה למי שינסה לעזור לי
יש לך את אחד מגרסאות הלמידה כדי שתוכל להפוך את הפרויקט לקובץ EXE ולהפיץ אותו אתה צריך לקנות גרסא מתאימה לצערנו יש אנשים שמורידים visual studio פרוץ מהאינטרנט שיכול לעשות את ועוברים על החוק.