היי לכולם

0miki0

New member
היי לכולם

שלום אני חדש בפורום הזה ויש לי שאלה: בניתי משהו ב-visual basic ואני רוצה להפוך אותו לקובץ .exe שישר אם אני ילחץ זה יפתח את מה שבניתי ולא נצטרך את התוכנה בשביל להשתמש בקובץ זה אפשרי? אם כן תודה למי שינסה לעזור לי
 

0miki0

New member
הוא לא נותן לי

זה מסומן באפור ואי אפשר ללחוץ מה עושים?
 

The MarBar

New member
אין לך את הגרסא המתאימה

יש לך את אחד מגרסאות הלמידה כדי שתוכל להפוך את הפרויקט לקובץ EXE ולהפיץ אותו אתה צריך לקנות גרסא מתאימה לצערנו יש אנשים שמורידים visual studio פרוץ מהאינטרנט שיכול לעשות את ועוברים על החוק.
 

0miki0

New member
לא הורדתי ולא פרצתי

אני קניתי את החוברת עם הדיסק של visual basic6 ובניתי משהו ואני מנסה לעשות את מה שאמרת לי וזה לא נותן אני לא הורדתי ולא פרצתי קניתי את זה עם הספר
 

The MarBar

New member
כשהוא אמר תחמן הוא התכוון אלי

הגרסאות שבאות עם ספרים זה גרסאות למידה אתה צריך גרסא שהיא לא למידה, שהוא נותנת לך לקמפל את הפרויקט
 

™I©Eman

New member
אני מכיר..

EnterPrise, Professional. מה ההבדל ביניהם ד"א
 

ailag

New member
איי, אנטרפרייז

לא יודעת מה ההבדל ביניהן, אבל עשיתי קורס על enterprise & mts הקורס הכי משעמם שהייתי בו.
 

The MarBar

New member
ההבדל הוא

בכלים שבאים בתוך זה אבל מה שהוא מחפש זה לא בדיוק "גרסא". זה תוכנה ה"גרסא" שקונים ולא מקבלים עם ספר
 
למעלה