קיבלת עם המצלמה דיסק עם תוכנה?
אני ממליץ על התוכנה NetMeeting (היא לא מקליטה מה שרואים אבל מאפשר שיחות מצלמה עם אחרים) יש תוכנות רבות המאפרות להקליט מה שצילמת ולערוך(יש גם תוכנות עריכת קבצי וידאו שמאפשרות לערוך את קובץ הוידאו ששמרת מהקלטת המצלמה) יש הרבה תוכנות חינמיות כאלו במאגרי התוכנות של נענע,וואלה...