היי לכוולם !!

girl i am

New member
היי לכוולם !!

אני צריכה עזרה דחופה!! יש לי מצלמה חדשה שהתקנתי אותה עכשיו ואני לא יודעת איך אני יכולה לצלם בא במחשב שלי ולערוך וידאו.....javascript:InsertIcon('
')
אשמח אם תעשזרו לי!!
 

KOBINET

New member
קיבלת עם המצלמה דיסק עם תוכנה?

אני ממליץ על התוכנה NetMeeting (היא לא מקליטה מה שרואים אבל מאפשר שיחות מצלמה עם אחרים) יש תוכנות רבות המאפרות להקליט מה שצילמת ולערוך(יש גם תוכנות עריכת קבצי וידאו שמאפשרות לערוך את קובץ הוידאו ששמרת מהקלטת המצלמה) יש הרבה תוכנות חינמיות כאלו במאגרי התוכנות של נענע,וואלה...
 
למעלה