היי חדשה פה

היי חדשה פה ../images/Emo13.gif

בוקר טוב, הכנתי שתי עוגות יום הולדת לתאומות שלי ואני מצרפת לכן את התוצאה. היום אני מכינה עוד שתיים ליום הולדת בגן, אחת ביקשה פו הדוב והשניה כלכלב. אני אשמח אם יש לכם טיפים על סמך התמונות שצירפתי. אין לי שום כלים מיוחדים בבית מאחר וזה הנסיון הראשון שלי, ככה שהכל נעשה מבצק סוכר וצבעי מאכל, בלי חותכנים ובלי כלים, ההסברים הוצאתי מהאינטרנט ומהאתר כמובן. אשמח להערות והארות. שיהיה יום מקסים, רויטל.
 
חמוד מאד, ציפוי העוגה יצא יופי

לגבי הדמויות, תשימי לב יותר לפרופורציות, הידיים קצת עבות מדי יחסית לגוף, ורצוי שצבע הראש והידיים יהיה זהה (צבע גוף). כל הכבוד על היצירתיות ומזל טוב לבנות.
 

net the jet

New member
כל הכבוד על התחלה ככה לבד. העוגות יצאו חמודות

מספר הערות: קודם כל יפה יותר העוגה גבוהה. אז את יכולה לאפות כמות גדולה יורת או את אותה כמות בתבנית קטנה יותר. שנית- לדאוג שהעוגה תהיה חלקה עד כמה שאפשר, להפוך אותה שהבסיס יהיה החלק העליון, למרוח קרם בצורה אחידה, ולרדד את הבצק קצת יותר עבה משרידדת, על מנת שיהיה חלק יותר. מיד אחרי שאת מצפה, לפני המשך- לנקות שאריות קורנפלור. עם מברשת רחבה לחה, או נייר סופג לח ( לא רטוב !!! ) לעבוד בזריזות שלא "ידבק" לעוגה. רק ניגוב קל. לגבי דמויות העירו לך.... בהצלחה !
 
תודה לשתיכן על ההערות...

העוגה כבר מוכנה, אז לגבי הגובה אין מה לעשות. גם לי זה הציק בעין אבל לא חשבתי על תבנית קטנה יותר אז בפעם הבאה באה. לגבי השאר אני אנסה ליישם ואשתף אתכם בתוצאות, אם תרצו כמובן. תודה. למדתי והשכלתי.
 
אז הנה התוצאות...

שתי העוגות שהכנתי לגן, נראות לי יותר נקיות. אשמח לחוות דעתכן כמובן.
 

net the jet

New member
הציפויים יותר טובים, אם כי בעוגת הכלבלב יש

קצת גבוששיות. שוב חוזרת על זה שהעוגות יכולות לצאת הרבה יותר מרשימות עם יותר גובה. הדמויות יצאו לך מתוקות ביותר. את כנראה עובדת עם המון קורנפלור- אין שום סיבה שיהיה קורנפלור על החלק העליון שעליו את מרדדת ומעבירה אל העוגה, רק מתחת בין הבצק למשטח העבודה. יש שם יותר מדי קורנפלור ואם זה לא מאוחר- נקי שוב לפני שאת לוקחת את העוגה למסיבה.
 
תודה ושאלה...

אם אני לא שמה קצת קורנפלור גם למעלה זה נדבק למערוך כשאני מרדדת. אני עושה משהו לא נכון ? בכל מקרה ניקיתי שוב אז תודה על העצות..
 

net the jet

New member
לפני שאת מרדדת שימי ממש טיפת קורנפלור על

המערוך עצמו אבל לא כמויות אלא רק ניגוב. אם עדיין נדבק לך, את יכולה לשים טיפת קורנפלור על הבצק אבל במעט אני מתכוונת טיפה ולפני שאת מרדדת ל"הבריש" עם כף היד את הקורנפלור. אני מוצאת שאם הבצק נח קצת בשקית ניילון סגורה אחרי שצבעתי, לפני שאני מרדדת, הוא הרבה פחות דביק .
 
למעלה