קודם כל אני יאמר שיש לך אחלה בר ,סתם בשביל להיות נחמד... סתם...
עכשיו לגבי השאלה... שמתי לב שיש לך מלא ציוד נלווה כמו ג'יגר שייקר וכו' וכו' וכו'.......... איפה קנית אותם????? אני מחפש כבר מלא זמן ציוד כזה בעיקר ג'יגר עם אתה מכיר חנות\חנויות באיזור המרכז אז תן כתובות. תודה מראש... ודא"ג כבר אמרתי לך שיש לך אחלה בר? אם לא אז... יש לך אחלה בר