היי חברה !

klaym

New member
היי חברה ! ../images/Emo24.gif

מה קורה אנשים הכל סטנדרטה ? הרבה זמן לא כתבתי פה (נו אתם יודעים צבא אנד סטף...) בכל אופן, הנה אני מעלה תמונה עדכנית של הבר הצנוע שלי. תהנו.
 

charlie85

New member
שאלה...

קודם כל אני יאמר שיש לך אחלה בר ,סתם בשביל להיות נחמד... סתם...
עכשיו לגבי השאלה... שמתי לב שיש לך מלא ציוד נלווה כמו ג'יגר שייקר וכו' וכו' וכו'.......... איפה קנית אותם????? אני מחפש כבר מלא זמן ציוד כזה בעיקר ג'יגר עם אתה מכיר חנות\חנויות באיזור המרכז אז תן כתובות. תודה מראש... ודא"ג כבר אמרתי לך שיש לך אחלה בר? אם לא אז... יש לך אחלה בר
 

amircn1

New member
ברוב החנויות לכלי בית

אני אישית קיבלתי את השייקר שלי במתנה מחברים...
 

klaym

New member
קניתי במיסטרל

החנות נמצאת ביפו ליד המאפייה שנמצאת בפינה. החנות היא בדיוק ממול.
 
למעלה