Regina Phalange
New member
היי חבר'ה../images/Emo13.gif
אני מתחילה באוקטובר ללמוד משפטים באוני' העברית, והוריי, שלא תומכים בלשון המעטה (החל מ"כמה בזוי" וכלה ב"תקבלי משכורת מינימום עד סוף חייך") ממש מתעקשים שאחרי הלימודים יש תקופה של שנתיים סטאז' שבה לא מקבלים משכורת. עכשיו, אני מודה שהלכתי עם הלב ולא עם השכל כשבחרתי משפטים, אך עליי לוודא שאוכל לחיות אחרי התואר ולהתפרנס בכבוד. האם תוכלו לתאר לי באופן כללי את הסטאז'? הבנתי שזו תקנה חדשה אז נראה שאין עדיין משפטנים טריים שחוו זאת על בשרם, האם באמת שנתיים ללא משכורת? הרי אפילו בצבא קיבלנו קצת.. ואם ללא משכורת, איך מצפים שנחיה? האם המלצר בארומה עד סוף ימיי? תודה, ג'ני
אני מתחילה באוקטובר ללמוד משפטים באוני' העברית, והוריי, שלא תומכים בלשון המעטה (החל מ"כמה בזוי" וכלה ב"תקבלי משכורת מינימום עד סוף חייך") ממש מתעקשים שאחרי הלימודים יש תקופה של שנתיים סטאז' שבה לא מקבלים משכורת. עכשיו, אני מודה שהלכתי עם הלב ולא עם השכל כשבחרתי משפטים, אך עליי לוודא שאוכל לחיות אחרי התואר ולהתפרנס בכבוד. האם תוכלו לתאר לי באופן כללי את הסטאז'? הבנתי שזו תקנה חדשה אז נראה שאין עדיין משפטנים טריים שחוו זאת על בשרם, האם באמת שנתיים ללא משכורת? הרי אפילו בצבא קיבלנו קצת.. ואם ללא משכורת, איך מצפים שנחיה? האם המלצר בארומה עד סוף ימיי? תודה, ג'ני