לא אהבתי איך שהוא נראה בסדרה היה אפשר להתבלבל ולחשוב שהוא איזה טרוריסט ! פונצ'ו זה עולם אחרת, ליגה אחרת.. אולי הוא לא ד\וגמן כמו השני אבל הרבה יותר יפה ממנו ומיוחד קוצ'י
אני האמת אוהבת יותר את המראה של הילד הרע, זה יותר עושה לי את זה. אבל כל אחת והטעם שלה. לדעתי חואקין יותר שווה מפונצ'ו אבל שוב כמו שאמרתי זה כבר עניין של טעם.