היי אנשים

PushPop

New member
סורי,

האמת שאין לי כ"כ מושג מי זה אז מצטערת אני לא חושבת שאני יכולה לעזור. אבל אם למישהי יש אני בהחלט ישמח לראות מי זה.
 

סוכריה16

New member
הניצב הזה שמסתכל לבנות מתחת לחצאיות

יחד עם השמן.. רק צריך לגזור תשיער והוא מדהיםםםםם
 

סוכריה16

New member
כן יפיוףך שכמותו

הוא דומה לחואקין באמת שימו לב רק שהוא נרא היותר טוב כי חואקין לא נקשרתי
 

PushPop

New member
חואקין

הבנאדם הזה זה הדבר הכי קרוב לשלמות!! הוא כזה יפה.. לדעתי זה פשע להיראות עד כדי כך טוב...
 

סוכריה16

New member
אז פונצ'ו- למאסר! ../images/Emo70.gif

כי פונצ'ו הרבה הרבה יותר יפה חח אם ההוא קרוב לששלמות פונצ'ו עבר תגבול! פונצ'ו כזה חמודי
 

Ripelll

New member
זה מה שמיוחד בו../images/Emo99.gif

פונצ'ו יכול להיות סקסי וחמוד באותו הזמן!!!!!! לאכול אותו!!! וחאקין פשוט ס-ק-ס-י!!! אבל חמוד ממש לא... יש לו פרצוף של רע
ילד רע כמובן
שאין בזה שום רע...
 

סוכריה16

New member
חואקין סנוב לדעתי- ורק פוטוגני

לא אהבתי איך שהוא נראה בסדרה היה אפשר להתבלבל ולחשוב שהוא איזה טרוריסט ! פונצ'ו זה עולם אחרת, ליגה אחרת.. אולי הוא לא ד\וגמן כמו השני אבל הרבה יותר יפה ממנו ומיוחד קוצ'י
 

PushPop

New member
הילד הרע

אני האמת אוהבת יותר את המראה של הילד הרע, זה יותר עושה לי את זה. אבל כל אחת והטעם שלה. לדעתי חואקין יותר שווה מפונצ'ו אבל שוב כמו שאמרתי זה כבר עניין של טעם.
 

legalyblond

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

אני ויקה ואני מתה על אנהיי!! תהני לך פה
 

Ripelll

New member
אולה דריה../images/Emo70.gif

(אני מתה על השם הזה...) לי קוראים אדוה! ברוכה הבאה לפורומנו "הקט"
 

PushPop

New member
הולה!

תודה רבה. אני שמחה לשמוע שאת אוהבת את השם שלי (האמת גם אני מתה עליו, חחחח בצחוק).
 

סוכריה16

New member
פעם ראשונה שאני שומעת תשם שלך

ואהבתי! נורא מיוחד!! איזה מדהימולה אנהי
 

shir08

New member
הוא מפהק פה?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מושלםםם!!!
 

NaaMaZ 17

New member
../images/Emo79.gifהולה!!... ברוכה הבאה!../images/Emo24.gif

אני נעמה...
בטוחה שתהני פה!!
 

PushPop

New member
תודה רבה לכולכן

אני זזתי לישון כי אני צריכה לקום מחר מוקדם אז לילה טוב!!!
 

dolse

New member
ברוכה הבאה !!!!!

אומנם קצת מאוחר ... חחחחח ... אני מקווה שתהני בפורום , ובחרת בפורום הנכון !!!
 

ג ב ש ו ש

New member
ברוכה הבאה דריה../images/Emo13.gif../images/Emo88.gif

אני גבי
שתהיה לך השתלבות והתמכרות נעימה
נא לקרוא את תקנון הפורום
 

shir08

New member
אהלן דריה!!

ברוכה הבאה
אני שיר!!! ואני חולהההה על פונצ'ו
!
!
!|
ועל דולסה!! תהני פה!
 
למעלה