צודקת
האמת כשאחותי רק התגייסה אז היא כל יום הייתה מתקשרת הבייתה ובוכה לאמא שלי בטלפון (אני אמרתי שאני לא יבכה, מקסימום אני מתקשרת לבכות לחברה לא לאמא). אבל אח"כ היא התרגלה ונכנסה לזה. חברה שלי גם התגייסה לפני 3 שבועות ובשבוע הראשון היא אמרה לי שזה זוועה אבל אח"כ התרגלה ואמרה שבשבוע ה-2 זה נהיה פחות קשה. אני רק מקווה שאני אהיה בטירונות עם מישהי שאני מכירה ככה יהיה לי הרבה פחות קשה. מבחינת הבנות אני לא חושבת שיהיה לי קשה כי אני מתחברת לאנשים די בקלות אבל לא בא לי על כל הטירונות הזאת, אני לא בנויה לזה חחחחח. ובקשר למרחק מהבית אז ברור שאם זה רחוק מהבית אני מעדיה בסיס סגור כדי לא לחזור כל יום באוטובוס אבל אני רוצה כמה שיותר קרוב כדי להרגיש שיש לי חיים מחוץ לצבא. האמת שגם אני קמה מחר ב-8 וחצי אז אני חושבת שאני גם אפרוש לישון אז לילה טוב.