היי. אני חדש פה
רק היום גיליתי את קיומו של פורום זה. אני מרגיש שאני מאוד מתחבר לנושאים שלו (למרות שאני רק בן 17). בכל מקרה שלום לכולכם, נעים להכיר אתכם ואני מקווה שיצא לי לבקר פה הרבה. אגב, אני הרי יוצא לחופש גדול והייתי רוצה ללמוד אומנות-לחימה (קונג-פו/טאי-צ´י וכד´). מישהו יכול להמליץ לי על מקום טוב? תודה רבה.
רק היום גיליתי את קיומו של פורום זה. אני מרגיש שאני מאוד מתחבר לנושאים שלו (למרות שאני רק בן 17). בכל מקרה שלום לכולכם, נעים להכיר אתכם ואני מקווה שיצא לי לבקר פה הרבה. אגב, אני הרי יוצא לחופש גדול והייתי רוצה ללמוד אומנות-לחימה (קונג-פו/טאי-צ´י וכד´). מישהו יכול להמליץ לי על מקום טוב? תודה רבה.