היי אני חדשה!

Lolas life

New member
היי אני חדשה!

אני נורא אוהבת הארי פוטר ואני חושבת שאת כל התאוריות כבר הפנמנו אז אין לי מה להוסיף
אגב, אני כבר די הרבה זמן קוראת בפורום. מקווה להשתלב
 

mjlk

New member
ברוכה הבאה בייבי!!!../images/Emo24.gif

מה קורה? אני לב, ולא. אני לא בן ולא רוסי
אני ילדה שכבר בת 16 (
מואהאהאהא) וזהו. קוריאם לי לב ואני מתה על הארי פוטר, מייקל ג'קסון והצ'ילי פפרס השולטים. אני אוהבת לצייר לשיר (בזייפנות) ולרקוד. אבל מה זה מעניין? בואי ספרי לנו קצת על עצמך.
 

Lolas life

New member
טוב...

אני מבינה שה-16 שולט פה! טוב אז... אני גם רוקדת וגם שרה ויש לי בני דודים מעצבנים במיוחד! ויש לי בלוג. ואני רוסייה! וקוראים לי לולה ואני אוהבת את מטאליקה!!!! ווואי הגזמתי עם ה-ו שלי....
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

אני הדר, 16 שתהיה לך השתלבות נעימה בפורומנו!
חופשה מקסימה
ושבוע טוב!
 
אבי, רק היום שלחת לי מסמך על

הדברים האלו של לקצר ת'גיל וכל אלה.. אז עכשיו אתה עושה את זה בעצמך?!?
 
למעלה