Lolas life
New member
היי אני חדשה!
אני נורא אוהבת הארי פוטר ואני חושבת שאת כל התאוריות כבר הפנמנו אז אין לי מה להוסיף
אגב, אני כבר די הרבה זמן קוראת בפורום. מקווה להשתלב
אני נורא אוהבת הארי פוטר ואני חושבת שאת כל התאוריות כבר הפנמנו אז אין לי מה להוסיף