הייתי היום במרום
וקניתי ספר תווים (גם טאבים אבל מבחינתי לפחות יותר חשוב תווים) של פינק פלויד עם רוב השירים הטובים, למרות שיש עוד הרבה הרבה הרבה רבים וטובים שלא היו שם. סוף סוף יש לי משהו שכיף לשבת ולנגן איתו וחוץ מזה רציתי לקנות מטרונום למה מטרונום ועלה כל כך הרבה אלקטרוני החל מ 190 שקל ומכני שחשבתי לתומי שיעלה פחות, עולה 360 שקל מה זה המחירים האלו עדיף לקנות מערכת תופים שלמה בקצב הזה
וקניתי ספר תווים (גם טאבים אבל מבחינתי לפחות יותר חשוב תווים) של פינק פלויד עם רוב השירים הטובים, למרות שיש עוד הרבה הרבה הרבה רבים וטובים שלא היו שם. סוף סוף יש לי משהו שכיף לשבת ולנגן איתו וחוץ מזה רציתי לקנות מטרונום למה מטרונום ועלה כל כך הרבה אלקטרוני החל מ 190 שקל ומכני שחשבתי לתומי שיעלה פחות, עולה 360 שקל מה זה המחירים האלו עדיף לקנות מערכת תופים שלמה בקצב הזה