הייתי היום במרום

untitled

New member
הייתי היום במרום

וקניתי ספר תווים (גם טאבים אבל מבחינתי לפחות יותר חשוב תווים) של פינק פלויד עם רוב השירים הטובים, למרות שיש עוד הרבה הרבה הרבה רבים וטובים שלא היו שם. סוף סוף יש לי משהו שכיף לשבת ולנגן איתו וחוץ מזה רציתי לקנות מטרונום למה מטרונום ועלה כל כך הרבה אלקטרוני החל מ 190 שקל ומכני שחשבתי לתומי שיעלה פחות, עולה 360 שקל מה זה המחירים האלו עדיף לקנות מערכת תופים שלמה בקצב הזה
 

wiz

New member
המורה שלי אמר לי

להתרחק ממטרונום אלקטרוני... האלקטרונים אמנם יותר זולים, אבל הם ממש חארטה, ולא שווים... אם כבר אז מכני, אבל זה יקר... וד"א, אם יש לך בבית אורגן עם תופים או איזה תוכנת תופים במחשב אתה מסודר...
 

untitled

New member
אין אורגן

אבל יש תוכנות תופים אבל אני רוצה מטרונום ולמה מכני יותר זול, זה לא הגיוני? אני שונא לשבת ליד המחשב שלי בשביל זה גם השעתי בספר, מלבד זה שבספר יש תווים, הרי טאבים יש גם במחשב (בהדפסה זה יוצא דפוק)
 
אל תקנה מטרונום אלקטרוני

הם הרבה פעמים מזייפים. מטרונום מכני זה הדבר הכי טוב שקיים והיחיד שאתה צריך לקנות. המחיר עולה ככה רק בארץ...
 

NKstuff

New member
הסיבה ליוקרה...

אלקטרונים - זה כלום, לא זקוקים לשום דבר חוץ מסוללות... המכנים פועלים על מערכות קפיצים - שצריכות לדייק (מטרונום - אחרי הכל), קפיץ אחד שמזייף והל הקצב. קאפיש?
 
למעלה