הייי כולם! סורי שאני פותחת הודעה חדשה אבל חזרתי אתמול מים המלח וכמובן שהייתי בהופעה של אגם המהממת!!!!! היה מדהים!! יש לי סרטונים משם אבל אין לי שמץ איך להעלות אותם!! אני צריכה עזרה, מישהו???