הייי כולם!

sapirr1

New member
הייי כולם!

סורי שאני פותחת הודעה חדשה אבל חזרתי אתמול מים המלח וכמובן שהייתי בהופעה של אגם המהממת!!!!! היה מדהים!! יש לי סרטונים משם אבל אין לי שמץ איך להעלות אותם!! אני צריכה עזרה, מישהו???
 

אביחי 33

New member
ברוכה הבאה מותק../images/Emo9.gif

את יכולה לעלות את הסרטונים לכאן: http://www.yousendit.com/ תלחצי על "עיון"..תעלי את הקובץ... ותשלחי אותו
 

sapirr1

New member
אני לא מצליחה להעלות

את הסירטון אז בינתיים קבלו כמה תמנוות!
 
למעלה