הייייייייי

ToMaToGiRl

New member
הייייייייי

אני חדשה פה..:) אמממ.. קוראים לי טליה ואני בת 13 וחצי...כיתה ח´.. אממ..:) זייהו.....
 

שמוצה

New member
הייי../images/Emo24.gif../images/Emo29.gif

ברוכה הבאה!
 

hillulit

New member
../images/Emo24.gif גמני כיתה ח!!!

ברוכה הבאה!!! אני הילה עוד חודשיים בת 14!!! מזל"ט לי!!!! המון
ים ו
ות!!!!
 
למעלה