הייייייייי אני חדשה פה..:) אמממ.. קוראים לי טליה ואני בת 13 וחצי...כיתה ח´.. אממ..:) זייהו.....
T ToMaToGiRl New member 18/1/03 #1 הייייייייי אני חדשה פה.. אמממ.. קוראים לי טליה ואני בת 13 וחצי...כיתה ח´.. אממ.. זייהו.....
H hillulit New member 19/1/03 #5 ../images/Emo24.gif גמני כיתה ח!!! ברוכה הבאה!!! אני הילה עוד חודשיים בת 14!!! מזל"ט לי!!!! המון ים ו ות!!!!
../images/Emo24.gif גמני כיתה ח!!! ברוכה הבאה!!! אני הילה עוד חודשיים בת 14!!! מזל"ט לי!!!! המון ים ו ות!!!!
ט טווידלדי New member 19/1/03 #6 ../images/Emo24.gif ../images/Emo62.gif ברוכה הבאה! [URL='http://'] השתלבות נעימה בפורום![/URL]