גם אני עונה בערך ככה
לא נשכתי אותו כדי להכאיב או להחזיר, פשוט- היד שלו היתה על הצואר שלי, והייתי צריכה להוריד אותה איכשהו... אני לא בנאדם חזק במיוחד, ויודעת רק לשרוט ולנשוך, והאמת- לא ממש שקלתי את זה, זה היה די אינסטקטיבי (יחד עם איבוד האוויר ועם זה שהפכתי לאדומה מאוד..) הבעיה היא שאצלנו אין למי ללכת, כי זה כולם כולל מורים כולל הורים כולל הכל יומטוב