היום יום הולדת ל.....

Loony Moony

New member
היום יום הולדת ל.....

לאה המותק! לאה... שתהיי תמיד שמחה ומאושרת
עד מאה כעשרים
שיהיו לך הרבה סיבות לצחוק
שיהיה לך יומולדת נפלא
שתקבלי המון מתנות
שתשמרי על כושר
שיהיה לך צבע בחיים
אבל גם פלפל
שתלכי להמון סרטים
שתרוויחי הרבה כסף
שתטוסי להמון ארצות
ואפילו תגיעי לירח
שיהיו לך רעיונות מקוריים
שתעשי המון קניות
שתגיעי למקום הראשון
שתצליחי בלימודים
וגם עם הבנים
שלא תראי חתולים שחורים
שהחיים יאירו לך
שיהיה לך תמיד מזל
שתהיה לך מכונית מגניבה
ותזכרי תמיד שאת מלכה
יומולדת שמח!
 

ApharseMon

New member
../images/Emo28.gifלאהה..../images/Emo2.gif

נדמה לי שראיתי אותך במפגש.
יומולדת שמח, בובע.
 

super cat

New member
../images/Emo118.gif../images/Emo115.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gifלאה!!!

מזל טוב לך את חמודה כולכך אני אוהבת אותך!!! קבלי ברכה יותר נורמאלית אמממ
 

שטופ

New member
../images/Emo77.gifהו, לאה!!!

אני אוהבת אותך
למשנה. אני לא טובה בברכות, למשנה. מזל טוב!!! מספיק?*מבטמתחנן*
 

BiDriL

New member
../images/Emo185.gifממש ממש תודה לכולך ../images/Emo25.gif.

. אוהבת אתכן
.
 

PakoLina

New member
מזלטוב ^___^../images/Emo65.gif

ולמרות שאני חדשה כאן ולא מכירה אפאחד P= מזל"ט ^^
 

Little Chiwawa

New member
יאי! לאה! מזל טוב!!!!!!!!../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

הוו המון המון המון מזל טוב! אני אעשה ברכה כמו הברכה של לוני מוני.. פשוט אני גרועה בברכות. שתהני מכל אבטיח שאת אוכלת
שלא יעקצו אותך מדוזות!(ועם עקצו אז שלא יעקצו עוד)
שיתושים לא יעצבנו אותך בלילה(
)וגם לא יעקצו אותך
שלא תקבלי כדור לראש
שלא תעקוץ אותך דבורה
תמיד תמשיכי להיות כזאת מוכשרת
תטוסי לכל מיני מקומות מעניינים
או תנהגי אליהם..חח
שלא תגמר ה-
ב-
כי זה נורא מעצבן. שלעולם לא תעשני
או תשתי
(זה גם אומר לא להשתכר) כדי שלעולם תגיעי למצב כזה
וסתם שיהיה לך ימולדת מאגניב!!
 
מזל טוב../images/Emo70.gif ../images/Emo65.gif

למרות שאני לא מכירה אותך
מזל טוב עד 28467169537 שנה אני מאחלת לך בריאות , אושר ועושר , הצלחה , מזל , שמחה ורק דברים טובים . שתמיד תחייכי , שהמזל יאיר לך פנים ושכל חלומותייך ושאיפותייך יתגשמו .
 

PinK inK

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo174.gif../images/Emo2.gif לאאאאאהה

שתצליחי בה-כ-ל
ושתהיה לך תמיד שמחת חיים
שתלמדי מטעויות ולא תחזרי עליהן לעולם.
אוהבתותך תמיד תמיד
אילנה.
 
למעלה