שלום יוסי../images/Emo19.gif
שלום יוסי. חיכיתי זמן רב לאדם כמוך בפורומים. יש לי בעיה. אני אתחיל עם מעט רקע אישי: אין לי אבא. אבא שלי לא מת, לא עזב. פשוט אין לי אבא. אין לי אבא ביולוגי. יש לי הרבה מעריצים בעולם שמנסים לגלות מי אבי. אבל כנראה שאימי נכנסה להריון ממשהו מסוים שאינו ניתן להסברה. בגיל 11 מצאו אותי שני אנשים מוזרים. נראו כמו נזירים. אני עזבתי את אמא. הם התעקשו לקחת אותי איתם למנזר. הם אמרו שיכולות הנבואה שבי גדולות. והפוטנציאל הטמון בי גדול מבשל המאסטר הגדול. חייתי 10 שנים במנזר, בחברה בה נשים בודדות. בגלל העובדה שלא התחלתי מגיל צעיר במנזר, התחתי להיות מעורער מינית ורגשית. לפי חוקי המנזר אסור להתאהב. אך ראה, בגיל 21 התאהבתי. ולא בסתם מישהי, יוסי, בסנאטורית. כן, סנאטורית. הנזיר שאחראי עליי, שימש לי כמו אבא. והוא אסר עליי על קשר זה. אך יופייה ואופיה היו בלתי נמנעים ומספר ימים אחרי זה התחתנו. מסתבר שהרהורי המיניים היו חזקים ממני. ולאחר כמה זמן, לאחר שנולדו שני ילדים מקסימים, התחלתי להרהר על ערעורי הרגשיים. הפכתי להיות רשע. הנזיר, אבי מאמץ, ניסה לשכנע אותי לחזור אליו, אך התפרצתי עליו ובפרץ רגשות התחלתי להלחם בו. הוא עדיין היה חזק ממני רוחנית ובגלל זה עברתי את הטראומה הקשה בחיי: נפלתי לביצת ליבה. נזיר הרשע באותם ימים, ניסה להשתלט על הגלקסיה, הוא הציל את חיי לאחר שנישארו ממני חלקי גוף מעטים. הוא חיבר לי פילטר לקפה על מנת לנשום. זה עבד. בתמורה עבדתי לצידו. אם בניי הרחיקה ממני את ילדיי, ואני חושב שרצחתי אותה, אבל אני אדע את זה רק ב2005. מכאן ניסיתי להשתלט על הגלקסיה. פגשתי את בני ונלחמתי איתו. הוא כבר יודע שאני אביו. הוא כועס עליי משום שהוא פגש את הנזיר שאימץ אותי, ואני רצחתי את הנזיר. ניסיתי לשכנע אותו לעבוד איתי. אנחנו יכולים להיות טובים ביחד. הוא לא הסכים והתעקש שאני אחזור למוטב. בסוף הוא כמעט הרג אותי, ואז: התנצלתי, הוא סלח לי. בסוף מתתי, אבל אבל רוחי עדיין מרחפת ומשום כך אני יכול לכתוב. ייחסי ביני ובין בני השתפרו, ופגשתי את אחותו, ואת אבי הנזיר ואת המאסטר הגדול. התגעגתי אליהם. עכשיו לשאלתי יוסי: האם היו לי חיים טובים? דין מדבר: זה היה מתיש, אבל איזה כיף לחגוג על פרסום גורף. תגיבו!