היום בתפוז Live

היום בתפוז Live

יוסי פינקלשטיין, עו"ס, מגשר, יועץ זוגי, ובעצמו חלק ממשפחה מורכבת, מתארח היום בפורום משפחות מורכבות בין השעות 21:00 ל-23:00 ויענה על שאלות הקהל. אתם מוזמנים!!!
 

Sith Master

New member
שלום יוסי../images/Emo19.gif

שלום יוסי. חיכיתי זמן רב לאדם כמוך בפורומים. יש לי בעיה. אני אתחיל עם מעט רקע אישי: אין לי אבא. אבא שלי לא מת, לא עזב. פשוט אין לי אבא. אין לי אבא ביולוגי. יש לי הרבה מעריצים בעולם שמנסים לגלות מי אבי. אבל כנראה שאימי נכנסה להריון ממשהו מסוים שאינו ניתן להסברה. בגיל 11 מצאו אותי שני אנשים מוזרים. נראו כמו נזירים. אני עזבתי את אמא. הם התעקשו לקחת אותי איתם למנזר. הם אמרו שיכולות הנבואה שבי גדולות. והפוטנציאל הטמון בי גדול מבשל המאסטר הגדול. חייתי 10 שנים במנזר, בחברה בה נשים בודדות. בגלל העובדה שלא התחלתי מגיל צעיר במנזר, התחתי להיות מעורער מינית ורגשית. לפי חוקי המנזר אסור להתאהב. אך ראה, בגיל 21 התאהבתי. ולא בסתם מישהי, יוסי, בסנאטורית. כן, סנאטורית. הנזיר שאחראי עליי, שימש לי כמו אבא. והוא אסר עליי על קשר זה. אך יופייה ואופיה היו בלתי נמנעים ומספר ימים אחרי זה התחתנו. מסתבר שהרהורי המיניים היו חזקים ממני. ולאחר כמה זמן, לאחר שנולדו שני ילדים מקסימים, התחלתי להרהר על ערעורי הרגשיים. הפכתי להיות רשע. הנזיר, אבי מאמץ, ניסה לשכנע אותי לחזור אליו, אך התפרצתי עליו ובפרץ רגשות התחלתי להלחם בו. הוא עדיין היה חזק ממני רוחנית ובגלל זה עברתי את הטראומה הקשה בחיי: נפלתי לביצת ליבה. נזיר הרשע באותם ימים, ניסה להשתלט על הגלקסיה, הוא הציל את חיי לאחר שנישארו ממני חלקי גוף מעטים. הוא חיבר לי פילטר לקפה על מנת לנשום. זה עבד. בתמורה עבדתי לצידו. אם בניי הרחיקה ממני את ילדיי, ואני חושב שרצחתי אותה, אבל אני אדע את זה רק ב2005. מכאן ניסיתי להשתלט על הגלקסיה. פגשתי את בני ונלחמתי איתו. הוא כבר יודע שאני אביו. הוא כועס עליי משום שהוא פגש את הנזיר שאימץ אותי, ואני רצחתי את הנזיר. ניסיתי לשכנע אותו לעבוד איתי. אנחנו יכולים להיות טובים ביחד. הוא לא הסכים והתעקש שאני אחזור למוטב. בסוף הוא כמעט הרג אותי, ואז: התנצלתי, הוא סלח לי. בסוף מתתי, אבל אבל רוחי עדיין מרחפת ומשום כך אני יכול לכתוב. ייחסי ביני ובין בני השתפרו, ופגשתי את אחותו, ואת אבי הנזיר ואת המאסטר הגדול. התגעגתי אליהם. עכשיו לשאלתי יוסי: האם היו לי חיים טובים? דין מדבר: זה היה מתיש, אבל איזה כיף לחגוג על פרסום גורף. תגיבו!
 

Padme Amidala

New member
חחחחח... ../images/Emo13.gif

אוקיי, קודם כל, אנאקין היה באימת הפנטום בן 9 ובמתקפת המשובטים בן 19... חחחח יפה!!! ירידה ירידה, אבל מחר אני שמה את זה בהודעות נבחרות...
 

Sith Master

New member
הקפצה../images/Emo19.gif

נו.... השקעתי. תגיבו קצת אל תהיו מאותגרים פירגונית.
 

Lu Tze

New member
כן, מצחיק.

רק שכבר עשו את זה בפורום מסע בין כוכבים אז זה לא הפתיע אותי. ואם לומר ת'אמת, זה ברור (מצחיק, אבל ברור)
 

Sith Master

New member
נעלבתי../images/Emo19.gif

אם תבדוק תשים לב שאני כתבתי את ההודעות האלה לפניהם. הם העתיקו ממני! וגם אני השקעתי הרבה הרבה יותר. ואני מקבל טאגליינס.
 

Lu Tze

New member
אבל אני ראיתי את התגובה שלהם קודם,

ואז כשראיתי את התוגבה שלך, עיקרון ההפתעה הלך קאפוט וזה לא הצחיק אותי כמו ההודעה שלהם. אגב, הודעה קצרה לפעמים יותר טובה, אתה סתם הארכת את הבדיחה ואם היית יודע מי זאת זיאל (אני מניח שאתה לא) היית יודע שזאת בחירת דמות יותר מוצלחת כמו שלך (אבל מצד שני, במלה"כ אין כל כך הרבה דמויות כמו במסע בין כוכבים).
 

lord moul

New member
יוסי.. יש לי בעיה עם תפוז.

תפוז היא חברה שלי. היא מיתעניינת בהרבה נושאים , כמו מישחקי תפקידים, די אן די וכו'. אבל, לאחרונה היא הציפה אותי בפירסום גורף בתיבת הדואר ואפילו בפורומים. אני לא יכול ככה! היא כל שנייה מספרת לי עם מי היא יוצאת ומארחת ואיזה דברים חדשים ופורומים חדשים היא פותחת! אני לא יכול כבר! עזור לי בבקשה... לורד מול...
 
למעלה