היום בבוקר.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
היום בבוקר.

היום בבוקר.
בבוקר רכבתי על אופניי מביתי לעבודה, שהחלה ממש היום, ובתקווה שתימשך. במהלך הרכיבה ראיתי מאן "אירייזר" של החברה הרעננית "רן-שי". הספרה השמאלית שלו היא 94 והימנית שלו 00, כלומר 00-***-94. (אני לא זוכר את ספרות האמצע). בקיצור, האם זה אומר, שהאוטובוס הזה היה בעבר של חברת התח"צ של באר שבע (כי ככה הלכו המספרים שלהם)? כמו כן ראיתי את 89-908-01, שהיה כידוע בעבר הרחוק 2294. זהו אוטובוס שנקנה מדן/יונייטד טורס מרוקח הסעות וטיולי גילי, ועד לא מזמן היה צבוע בצבעים של דן. היום ראיתי אותו צבוע בצבע כחול-לבן.
 

יצחקA

New member
נצל"ש

היום בבוקר.
בבוקר רכבתי על אופניי מביתי לעבודה, שהחלה ממש היום, ובתקווה שתימשך. במהלך הרכיבה ראיתי מאן "אירייזר" של החברה הרעננית "רן-שי". הספרה השמאלית שלו היא 94 והימנית שלו 00, כלומר 00-***-94. (אני לא זוכר את ספרות האמצע). בקיצור, האם זה אומר, שהאוטובוס הזה היה בעבר של חברת התח"צ של באר שבע (כי ככה הלכו המספרים שלהם)? כמו כן ראיתי את 89-908-01, שהיה כידוע בעבר הרחוק 2294. זהו אוטובוס שנקנה מדן/יונייטד טורס מרוקח הסעות וטיולי גילי, ועד לא מזמן היה צבוע בצבעים של דן. היום ראיתי אותו צבוע בצבע כחול-לבן.
נצל"ש
תמונה מדהימה ממעוף הציפור של איי פארו. ( המדינה שנבחרת הכדורגל שלהם שיחקה אתמול נגד ישראל. המשחק נגמר 2-0 לטובת ישראל...) קישור www.trekearth.com/.../ Denmark/photo157479.htm
 

mucool2

New member
הציפור טסה במטוס? ../images/Emo8.gif

נצל"ש
תמונה מדהימה ממעוף הציפור של איי פארו. ( המדינה שנבחרת הכדורגל שלהם שיחקה אתמול נגד ישראל. המשחק נגמר 2-0 לטובת ישראל...) קישור www.trekearth.com/.../ Denmark/photo157479.htm
הציפור טסה במטוס?
 
לחברת התח"צ בבאר שבע

היום בבוקר.
בבוקר רכבתי על אופניי מביתי לעבודה, שהחלה ממש היום, ובתקווה שתימשך. במהלך הרכיבה ראיתי מאן "אירייזר" של החברה הרעננית "רן-שי". הספרה השמאלית שלו היא 94 והימנית שלו 00, כלומר 00-***-94. (אני לא זוכר את ספרות האמצע). בקיצור, האם זה אומר, שהאוטובוס הזה היה בעבר של חברת התח"צ של באר שבע (כי ככה הלכו המספרים שלהם)? כמו כן ראיתי את 89-908-01, שהיה כידוע בעבר הרחוק 2294. זהו אוטובוס שנקנה מדן/יונייטד טורס מרוקח הסעות וטיולי גילי, ועד לא מזמן היה צבוע בצבעים של דן. היום ראיתי אותו צבוע בצבע כחול-לבן.
לחברת התח"צ בבאר שבע
היה איריזר ישן (מהראשונים שהיתה להם צורה של "חללית" עם מנורות קדמיות קטנות ומרובעות) ראיתי אותו פעם ליד תחנת הרכבת בתל אביב.
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif אני יודע שהיו להם אוטובוסים

לחברת התח"צ בבאר שבע
היה איריזר ישן (מהראשונים שהיתה להם צורה של "חללית" עם מנורות קדמיות קטנות ומרובעות) ראיתי אותו פעם ליד תחנת הרכבת בתל אביב.
אני יודע שהיו להם אוטובוסים
כאלה. שמתי לב שבאוטובוסים של תח"צ באר שבע בדגמים השונים המספר השמאלי בלוחית הרישוי הוא 94 והימני הוא 00. האם כל המספרים האלה הם של תח"צ באר שבע או שלאו דוקא? כי אם כן, אז את האוטובוס שראיתי של רן-שי (בצביעה שלהם) הוא אקס תח"צ באר שבע.
 

יצחקA

New member
שימו לב לקישור!!!

היום בבוקר.
בבוקר רכבתי על אופניי מביתי לעבודה, שהחלה ממש היום, ובתקווה שתימשך. במהלך הרכיבה ראיתי מאן "אירייזר" של החברה הרעננית "רן-שי". הספרה השמאלית שלו היא 94 והימנית שלו 00, כלומר 00-***-94. (אני לא זוכר את ספרות האמצע). בקיצור, האם זה אומר, שהאוטובוס הזה היה בעבר של חברת התח"צ של באר שבע (כי ככה הלכו המספרים שלהם)? כמו כן ראיתי את 89-908-01, שהיה כידוע בעבר הרחוק 2294. זהו אוטובוס שנקנה מדן/יונייטד טורס מרוקח הסעות וטיולי גילי, ועד לא מזמן היה צבוע בצבעים של דן. היום ראיתי אותו צבוע בצבע כחול-לבן.
שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
 

אורי404

New member
לא יודע. אבל, באתר הזה יש אחל'ה

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
לא יודע. אבל, באתר הזה יש אחל'ה
תמונות של רכבות ואוטובוסים.
 
יתכן מאוד שמדובר באותו האוטובוס!

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
יתכן מאוד שמדובר באותו האוטובוס!
מדובר באוטובוס הדגמות של מ.א.ן שנמכר לחברה כלשהי וכרגע משמש כרזרבה.
 

יצחקA

New member
אתה מתכוון לאוטובוס רזרבה של אותה

יתכן מאוד שמדובר באותו האוטובוס!
מדובר באוטובוס הדגמות של מ.א.ן שנמכר לחברה כלשהי וכרגע משמש כרזרבה.
אתה מתכוון לאוטובוס רזרבה של אותה
חברה, כלומר אוטובוס שלא שייך לקו מסויים?
 

אורי404

New member
../images/Emo26.gifהאוטובוס במדובר:

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
האוטובוס במדובר:
 

אורי404

New member
מאן SL202, שלא היה בארץ (לפחות לא

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
מאן SL202, שלא היה בארץ (לפחות לא
באופן סדיר).
 

אורי404

New member
ולעוד מאן יפהפה../images/Emo99.gif

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
ולעוד מאן יפהפה
 

אורי404

New member
ועוד SL202.

שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
ועוד SL202.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה