ולמאן עם שלושה סרנים.שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
ולעוד מאן. אולי SR.שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
ועכשיו לרכבות.שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
הכל מבריקועכשיו לרכבות.
כפי שכתבתי באתר יש מלא תמונות יפות עם מגוון סוגי האוטובוסים, כמו: סיטרואים, סטרה, 405 מוגמר ועוד. הנה רכבת קומותיים יפה.
הכל מבריק![]()
אצלם מנקים את שמשות הקרונות של הנוסעים, אצלנו רק את תא הניהוג (וזה עדיין בספק גם). לא צריך לפרט אילו הפתעות אפשר למצוא על חלונות הרכבת בארץ.. לנוסעים ברכבת: נסיעה טובה! רק לא להישען עם הראש על חלונות.
ועוד רכבת יפה.שימו לב לקישור!!!
בתמונה העשירית בקישור הבא, מופיע אוטובוס "מאן" NL 202. אוטובוס זהה היה כאן בארץ ויניב הקטן אף פירסם פעם תמונה שלו כאן, שהיה בארץ. אולי זה אותו אוטבוס?... מישהו יכול לתרגם מגרמנית מה שכתוב מתחת לתמונה? יש מישהו שיודע פרטים נוספים?
ועוד רכבת יפה.
אורי . התמונה האחרונה באמת![]()
נראית מעולם אחר...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.