היה שלום ספי

צלשלספק

New member
לזכרו

 

ebi83

New member


לפחות אפשר להתנחם בעובדה שהוא כבר לא סובל
 
נכון

מקום נוראי הוספיס אונקולוגי...
הכל מאוד יפה ופסטורלי שם אם לא שוכחים את העובדה שמגיעים לשם כדי למות :(

מחלה ארורה.
 
למעלה