היה שלום ספי אז לזכרו: http://youtu.be/i-bPi4ZHzB0 ספי ריבלין. יהי זכרו ברוך.
ב ביזיון ברשת New member 4/12/13 #1 היה שלום ספי אז לזכרו: http://youtu.be/i-bPi4ZHzB0 ספי ריבלין. יהי זכרו ברוך.
ב ביזיון ברשת New member 4/12/13 #6 נכון מקום נוראי הוספיס אונקולוגי... הכל מאוד יפה ופסטורלי שם אם לא שוכחים את העובדה שמגיעים לשם כדי למות מחלה ארורה.
נכון מקום נוראי הוספיס אונקולוגי... הכל מאוד יפה ופסטורלי שם אם לא שוכחים את העובדה שמגיעים לשם כדי למות מחלה ארורה.
ל לירי לא שרה New member 4/12/13 #9 לא יאמן עצוב לי מאוד.. אבדן גדול. אחד מגיבורי הילדות שלי. קומיקאי בחסד עליון.