היה כאן שרשור שהתפצל לעניין חינוך ואכיפה
חשבתי עליו הרבה היום ומאד רציתי שזאת שמטיפה לחינוך במקום אכיפה תהיה לידי היום ותורה לי איך לפעול ... כלומר איך לחנך במקום לאכוף. ביציאה מחוף פלמחים בערך ב 8 בבוקר בדיקות שכרות, נהג אחד נתפס שיכור, נשלל רשיונו והוזמן בעל הרכב לשימוע, גם האחרים באותו רכב היו שיכורים כך שלא יכלו להחליפו, לאחר כשעתיים ניגש אלי אחד הנוסעים, אמר שנח, שתה ואכל וביקש בדיקה חוזרת כדי לבדוק אם כשיר לנהוג, בדקתי, נמצא כשיר ונסע לדרכו... עוד אחד נתפס שיכור, התחיל לקלל ולהתפרע, עוכב בניידת, חברו שנהג ברכב אחר ווגם כן נתפס שיכור לא היה מרוצה התנפל על השוטר, קילל, הפריע לעבודתו, לא נשמע להוראות, שניהם הובלו לתחנת משטרה כל אחד לחוד, בחיפוש בחדר המעצר נמצאו סמים ברשות השני. נהג שיכור נוסף הצטרף לחגיגה ותקף שוטר נוסף שהיה במקום, השוטר נפצע ביד, הגיב במהירות, ריסס אותו בגז פלפל, הפעיל כח, השכיבו ארצה, אזק אותו והכניסו לניידת שניה (באותו זמן כבר היו במקום 4 שוטרים ב 3 ניידות) אני הובלתיו למעצר כשהוא צרוב וסומא מהגז, בדרך החל להשתולל, שחרר חגורה וניסה לשבור את החלון ברגליו, עצרתי בצד והודעתי לו שאצלי בניידת נוסעים רק עם חגורה ולא משתוללים ואם הוא לא מרגיע מיד אני מוציא אותו מהניידת, אזוק ועיוור לחולות, זה הרגיע אותו אח"כ הגיעו למקום עוד 3 ניידות ו 5 שוטרים וסיימו את המלאכה. אז היו שם כמה דו"חות על שכרות ועל רכבים לא תקינים, על שכרות ותקיפת שוטרים, 3 עצורים ושוטר פצוע קל ... ושהדי במרומים ... הכיצד יכולנו לחנך אותם במקום לאכוף? ואה, כן, העצור "שלי" לפחות אמר תודה בסוף על שאחזתי בידו והולכתי אותו מהניידת לחדר המעצר כי לא היה יכול לראות בגלל הגז.