היה כאן שרשור שהתפצל לעניין חינוך ואכיפה

IgalR

New member
זה עולם של פנטזיה שבו משטרה מנסה

למנוע את ביצוע העבירה ולא מחכה שהיא תתרחש
 

IgalR

New member
כנראה שאתה לא מבין את האבסורד שבדברייך.

אתה לא מונע שום עברה שהרי אם מנעת אותה אזי אין עבירה. אני בטוח שזה הרבה יותר הגיוני להתחבא מאחורי עץ ולאכוף תמרור עצור. ואני בטוח שכשיש תמרור "אין כניסה" חדש הרבה יותר הגיוני לעמוד 10 מטר אחרי התמרור ולהנפיק דוחות מאשר לעמוד 10 מטר לפני ולא לאפשר לנהגים טועים להכנס. הבעיה עם מניעה שאי אפשר לשים אותה על גרף אקסל וכבר דיי ברור שמספר הרוגים והמצב בכביש לא קשור להיקף אכיפה.
 

IgalR

New member
יש תאור בתחילת השרשור על אנשים שתויים בלאגן

ואקשן. ויש תאור בסוף שרשור על הורים שבשקט בשקט ביצעו "סיירת הורים". למתנדבים אין לי טענות כי הם באים כדי לחפש אקשן בסגנון סטארסקי והאצ' ואני בטוח שסיורים בסגנון המשמר האזרחי (יש בכלל משמר אזרחי היום ?) הם הרבה פחות סקסיים. ומצד שני הטענה כאילו משטרה נלחמת בתאונות דרכים גם היא מגוכחת.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כן .... וצריך להיזהר מ"אלכוהול מזויף" ...

שלא ישפיע עליו כמו שהשפיע על ארז אפרתי .....
 

IgalR

New member
ואחרי שנה חזר לכביש

אתה חושב שהעונש ירתיע אותו ? הרי ברור שלפני שביצע עבירה כזו ליד ניידת מהבהב במקום נראה לעין לא עשה חשבון אם כדאי או לא כדאי להכנס לצומת.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
היה כאן שרשור שהתפצל לעניין חינוך ואכיפה

חשבתי עליו הרבה היום ומאד רציתי שזאת שמטיפה לחינוך במקום אכיפה תהיה לידי היום ותורה לי איך לפעול ... כלומר איך לחנך במקום לאכוף. ביציאה מחוף פלמחים בערך ב 8 בבוקר בדיקות שכרות, נהג אחד נתפס שיכור, נשלל רשיונו והוזמן בעל הרכב לשימוע, גם האחרים באותו רכב היו שיכורים כך שלא יכלו להחליפו, לאחר כשעתיים ניגש אלי אחד הנוסעים, אמר שנח, שתה ואכל וביקש בדיקה חוזרת כדי לבדוק אם כשיר לנהוג, בדקתי, נמצא כשיר ונסע לדרכו... עוד אחד נתפס שיכור, התחיל לקלל ולהתפרע, עוכב בניידת, חברו שנהג ברכב אחר ווגם כן נתפס שיכור לא היה מרוצה התנפל על השוטר, קילל, הפריע לעבודתו, לא נשמע להוראות, שניהם הובלו לתחנת משטרה כל אחד לחוד, בחיפוש בחדר המעצר נמצאו סמים ברשות השני. נהג שיכור נוסף הצטרף לחגיגה ותקף שוטר נוסף שהיה במקום, השוטר נפצע ביד, הגיב במהירות, ריסס אותו בגז פלפל, הפעיל כח, השכיבו ארצה, אזק אותו והכניסו לניידת שניה (באותו זמן כבר היו במקום 4 שוטרים ב 3 ניידות) אני הובלתיו למעצר כשהוא צרוב וסומא מהגז, בדרך החל להשתולל, שחרר חגורה וניסה לשבור את החלון ברגליו, עצרתי בצד והודעתי לו שאצלי בניידת נוסעים רק עם חגורה ולא משתוללים ואם הוא לא מרגיע מיד אני מוציא אותו מהניידת, אזוק ועיוור לחולות, זה הרגיע אותו אח"כ הגיעו למקום עוד 3 ניידות ו 5 שוטרים וסיימו את המלאכה. אז היו שם כמה דו"חות על שכרות ועל רכבים לא תקינים, על שכרות ותקיפת שוטרים, 3 עצורים ושוטר פצוע קל ... ושהדי במרומים ... הכיצד יכולנו לחנך אותם במקום לאכוף? ואה, כן, העצור "שלי" לפחות אמר תודה בסוף על שאחזתי בידו והולכתי אותו מהניידת לחדר המעצר כי לא היה יכול לראות בגלל הגז.
 

be_roo

New member
עכשיו כל נהג שיכור יטען שמכרו לו זיוף

כמו שאחרי התקלה שהתגלתה בטיוטה לכל הנהגים הממהרים היה תירוץ של "נתקעה לי הדוושה"
 

IgalR

New member
פשוט מאוד.

במקום 3 ניידות ו5 שוטרים ביציאה מהחוף . רק שוטר אחד וניידת בכניסה לחוף בערב שלפני. השוטר יאחל לכולם לילה של מדורות וכיף ויסביר שכדאי שאחד לא ישתה כי כל הלילה עד הבוקר תיהיה אכיפה מוגברת.
 

be_roo

New member
"זאת שמטיפה" תוהה איך הצלחת שוב לדרדר

דיון תרבותי שהצלחנו בשיתוף להחזיר למסלולו, במחי התבטאות מזלזלת אחת. ולשאלתך, קמפיין יעיל, ללא הפחדה, לחינוך צריכת אלכוהול בכלל ובנהיגה בפרט ישנה את הרגלי השתיה של הישראלים. אל תדאג, תמיד ישארו עברייני השוליים שיספקו לך ולחבריך אקשן במשמרת. אין כמו קריאה בקשר על תקיפת שוטר כדי לעשות לכולם את היום...
 

dodmiki

New member
אח שלי השתתף במשהו שנקרא "סיירת הורים"

הם הסתובבו כל הלילה בין המדורות , חילקו מרשמלו , ודברו עם החבר'ה שם על הסיכונים שבשתייה מופרזת לא יודע עד כמה זה עזר , אבל אם זה מנע משיכור אחד לעלות על הכביש , דיינו .
 

IgalR

New member
אחלה רעיון . שקית מרשמלו שבו כולם אדומים ואחד

לבן. יושבים בין החברה ומי שמוציא את הלבן לא שותה.
 
למעלה