היהודים הטובים

אשחר1

New member
היהודים הטובים

א. הגעתי לאתר של תעיוש ולמדתי על קיום סוג חדש של אמת: "אנחנו איננו יודעים מה נעשה בשטחים מפני שצה"ל מונע כניסת עיתונאים" ו... "לכן אין לנו דיווח על מעשי הזוועה שנעשים שם" הדברים מדברים בעד עצמם. ב.הגעתי לאתר של ארגון בצלם ולמדתי שהומניזם הוא עניין סלקטיבי וכי או שלא לכל אדם מגיעות זכויות או שלא כל האנשים הם בני אדם. בפרסומי בצלם מופיעים יהודים רק כמפירי זכויות אדם. לפיכך אני מבין שיהודים בשטחים אינם בני אדם או שלא מגיעה להם אפילו הזכות לחיות. ארגון בצלם המצליח לחדור לכל מקום נסתר ולחשוף אפילו מה מתרחש בחדרי החקירות של השב"כ, לא הצליח להבחין בעובדה שהרשות הפלסטינית וארגוני טרור אחרים רוצחים יהודים? או שאינו מכיר בזכותם לחיות? ג.הגעתי לאתר של שלום עכשיו ולמדתי שאת הסיכסוך הישראלי פלסטיני צריך ללמוד באופן מתמטי וכי אין הבדל בין הרוצח ובין מי שמתגונן מפניו. למדתי שמאזן ההרוגים נוטה לחובתנו - כלומר יש מעט הרוגים יהודים לעומת הרבה הרוגים ערבים, ואם לא טעיתי בהתרשמותי מפנים מציגי המספרים הללו אצבע מאשימה בכיוון מסוים. ועוד למדתי שהכיבוש השחית אותי ואני לא השגחתי בכך, וכי יש ציבור שהכיבוש לא השחית אותו והוא הצליח להשאר זך וטהור. ועוד למדתי שכל מה שקראתי בעיתונים שמעתי ברדיו וראיתי בטלביזיה להד"ם - כלומר ממשלת ישראל לא הציעה מעולם לערפאת לסיים את הכיבוש ולהעביר לשליטתו 97.7342% מהשטחים שנכבשו ב- 1967 , ולא ערפאת הוא זה שהחליט לוותר על משא ומתן מדיני ולנסות להשיג את מטרותיו ע"י אלימות וטרור! ולבסוף למדתי דבר חשוב ביותר: מי שרוצה לדעת את האמת הבלעדית יתמקד בקריאת ספרו של ההיסטוריון והוגה הדיעות הדגול צלי רשף. ובא לציון גואל.
 
למעלה