הידעתם?

NAHUM C

New member
הידעתם?

התחלתי להתענין בתורת האבולוציה קראתי פה באתר והתחלתי לקרוא את ספריו של צ`רלס דרווין (כולם) ובספרו האחרון "וידויו של חוטא" התודא על שקריו והודה שכל מה שניסה לטעון זה בגלל שחשב שלא יבואו אליו בטענות אם ישכנע והשתכנע שהאדם נוצר מהקוף. שהרי לקופים לא יבואו בטענה למה גנבתם או למה עשיתם כך. וכך ביסס את תורתו אך כנראה שהוא לא שיכנע את עצמו מספיק ולכן התודא. אז אתם אולי תסבירו לי איך אתם משתכנעים למישהו שלא שיכנע את עצמו! אגב זו טעות מאוד נפוצה שאומרים שלא האמין באלוקים כי הוא האמין הוא רק טען בתיאוריה שלו שלא ברא את האדם אלא האדם התפתח מן הקוף שיצר אלוקים!
 

qet1

New member
לא יודע אם מה שאתה אומר נכון, אבל

זה ממש לא אכפת לי במה אדם זה או אחר האמין או לא האמין, ובה הוא שכנע או לא שכנע את עצמו...אכפת לי מה תואם למציאות. במדע אין חשיבות למדען, יש חשיבות רק לתגלית. אם בן-אדם גילה משהו נכון זה כבר ממש לא משנה כמה שטויות הוא יפלוט אחר-כל, מה שהוא גילה ימשיך להיבדק ולהיחקר ע"י מדענים אחרים, ובמקרה של האבולוציה, מה לעשות....מסתבר שזה גם נכון!
 

NAHUM C

New member
אני כבר קראתי!

אתה זה שצריך לקרוא! אני גולש מסלולארי ובפעם הבאה שאלך לספריה אני מבטיח לצטט!
 

ihtiyar

New member
אתה באמת הוכחה חיה לעובדה

שסלולרי אכן פוגע במוח. אצלך הפגיעה קשה, ובין היתר נפגעת במרכז אמירת האמת!
 

total lost

New member
דארווין

אמר שמוצא האדם מן הקוף ? כנראה לא קראת כמו שצריך. תנסה לקרוא גרסה בשפה שאתה מבין.
 

amni

New member
בתור דתי עלק, אתה צריך להתבייש

על כך שאתה משקר. דרווין לא התוודה מעולם על שקרים והונאה. לא מן הנמנע שאמר שפה ושם טעה טעות קלה (והמדע מקבל את זה שניתן לטעות טעויות קלות בלי שזה סותר את העיקר).
 

NAHUM C

New member
אני בטוח

אני בטוח שאף אחד מחברי הפורום הזה לא קרא אף ספר של דרווין ואם בכלל קרא איזה ספר! לעומת זאת אני קראתי אז אם אתם רוצים להתוכח אז קודם אתם צריכים שיהיה לכם בסיס לויכוח ולא סתם תזרקו כל מיני דברים בלי הגיון או בסיס אז אני מזמין בזאת את כולם פה ללכת לספריה! בהצלחה!
 

אמנון כ

New member
בתנ"ך מודה משה רבנו שאין אלוהים!

עוד אומר משה רבנו כי הוא מעדיף משכב זכר, ובכלל, עדיפה עליו חברת פרות מחברת נשים (ועל שום כך נקראת החיפושית - חיפושית משה רבנו). כל זה כתוב בתנ"ך. אני קראתי את זה!! מי שחושב שאני טועה, מוזמן ללכת ולקרוא את כל התנ"ך ולהראות לי איפה זה **לא** כתוב... ................................ או במילים אחרות - חובת ההוכחה היא על מי שממציא טיעונים מוזרים. אם אתה כל כך בטוח, נשמח אם תחזור עם ציטוט מדויק (כולל מראה מקום). תודה...
 

אמנון כ

New member
מעניין, אבל הוא נעלם ...

ניסה לשכנע אותנו באמצעות שקרים, אבל מעניין שהפחדן ברח מבלי להביא לנו את הראיות המוצקות שביקשנו. ככה זה חזרה בתשובה - זה עובד רק על טיפשים שלא בודקים כלום לעומק, ומאמינים לכל מה שאומרים להם...
 

amni

New member
קראת את אחד מספרי הרכילות

שהוכחשו על ידי מקורבי דארווין. זה חלק מהקישקושים הרבים של מכחישי האוולוציה (במיוחד הדתיים). חיפוש בגוגל יביא אותך לכל סורי הרכיות וההכחשות שלהם על ידי מקורבי דארווין.
 
הבטחון שלך בידיעותייך מופרז.

קודם כל, אני קראתי מספר מספריו של דארוין. שנית, הספר נקרא "וידויו של כופר מקצועי" (Confession of a Professed Atheist) והוא נכתב לא על ידי דארוין את על ידי אלדוס האקסלי.
 

amni

New member
היו עוד פירסומים כוזבים

קראתי באינטרנט על איזושהיא אישה שכונתה "האלמנה" אשר טענה שדרווין על ערש דווי חזר בו מרוב טענותין. אבל אף אחד לא הכיר אישית את האלמנה הזו ובכלל לא בטוח שהיא דמות מציאותית.
 

התולעת 1

New member
התבלבלת...הספר נקרא

ספר שלו שנקרא וידויו של כופר מקצועי. ששם הוא כותב שהמציא את התאוריה נגד כנסיה הנוצרית אתה צודק חסידו מתעלמים מספרו,כי נוח להם לחיות בשקר
 

demoloc

New member
למה חיים?

כי כאשר התאחדו חומרים ויצרו תגובה , אם התגובה לא מתרבה , היא מתה כי בסופו של דבר הקשר נחלש,והאורגזניזם נכחד. אם היא כן מתרבה היא חיה,אח"כ היא מתה, וגם הצאצא שלה חי וממשיך להוליד ולמות , כי קשרים נכלשים , אז פשוט יוצרים קשרים חדשים זהים לישנים לפני שהישנים מתחלשים ונפרדים (מתים). אם הזמן נוסף עוד חומר שעוזר לאורגזניזם להתרבות יותר מהר\להשאר יותר זמן מקושר(אי אפשר להשאר עד אינסוף) אז הוא ישרוד ויקח את האוכל של האורגניזם השני , ואם השני לא יצרף אליו חומרים והתוצאה תמשך להתרבות , הוא יכחד. אני לא רואה מה כל כך קשה כאן. אנו חיים כי אנחנו פלט של תגובות ששרד. אנחנו מתים כי הקשרים הביולוגים (ההורמונים,התאים,האיברים) מתפרקים. ושוב...למי אכפת מה דרווין האמין? הוא פיתח תאוריה ששרדה את כל הסתירות ושרדה וכעת היא ההסבר המדעי בעל ההוכחות היחידי שקיים,זה לא משנה אם הוא האמין שהוא חתול, מה שהוא יצר זה מה שחשוב. תבין .. ההבדל בין רבנים למדענים זה זה שלרבי יש חסידים. למדענים יש מאמצים. כלומר שמאמצים תאוריה,אם זה לא משנה מי הוא ומה הוא חושב.
 

אמנון כ

New member
תולעת יקרה - אתה הוא זה שמתבלבל!

אם אתה כל כך בטוח בצדקתך, הבא ציטוט מדויק, כולל מראה מקום מכל ספר שתבחר שכתב **דארווין** שמוכיח את טענתך. זה אמור להיות פשוט, לא? אז זהו שלא!! כי לא דארוין כתב את השטויות האלו!
 

SilentMike

New member
ומה שממש מזעזע.

מה שממש מזעזע הוא שהתולע הקטן כלל לא טורח לקרוא את התגובות, שאם לא כן היה רואה שהתשובה כבר ניתנה כאן
 
למעלה