הידבקויות

רונדה15

New member
הידבקויות

היסטרוסקופיה ניתוחית להסרת הידבקויות ברחם בעקבות
גרידה האם מישהי עברה ויכולה אולי לספר?

תודה.
 

שחר רו1

New member
עברתי

הליך שמתבצע בהרדמה מלאה, הולכים לישון, קמים אחרי. לא היו לי כאבים אחרי, מה שכן נטלתי כדורים שעזרו למחזור להגיע ואחרי המחזור שוב עברתי היסטרוסקופיה אבחנתית כדי לוודא שהכל בסדר, אגב עשיתי אצל חן גולדשמיט, הוא מדהים. בהצלחה
 

שחר רו1

New member
עבר בסדר גמור באמת

לא כאב לי בכלל, קצת לא נעים. בצילום רחם למשל צרחתי
 

Didi197

New member
ממש בסדר גמור

עברתי פעמיים להסרת מחיצה . זה די דומה, בערך 20 דק' התעוררתי כמעט ללא כאבים, עבר חלק . באמת אחד הדברים היותר קלים שעברתי זה לא אמור לכאוב, את מקבלת מלא משככים ממליצה בחום על ד"ר גולדנברג או גולדשמידט שניהם מעולים בעיני. בהצלחה !
 
למעלה