הליך שמתבצע בהרדמה מלאה, הולכים לישון, קמים אחרי. לא היו לי כאבים אחרי, מה שכן נטלתי כדורים שעזרו למחזור להגיע ואחרי המחזור שוב עברתי היסטרוסקופיה אבחנתית כדי לוודא שהכל בסדר, אגב עשיתי אצל חן גולדשמיט, הוא מדהים. בהצלחה
עברתי פעמיים להסרת מחיצה . זה די דומה, בערך 20 דק' התעוררתי כמעט ללא כאבים, עבר חלק . באמת אחד הדברים היותר קלים שעברתי זה לא אמור לכאוב, את מקבלת מלא משככים ממליצה בחום על ד"ר גולדנברג או גולדשמידט שניהם מעולים בעיני. בהצלחה !