היא כל כך יפה... מישל פייפר... מושלמת. אתמול ראיתי בוידאו סרט מקסים, ששיחק בקולנוע ולא הספקתי לראות. "קוראים לי סאם", סרט על הורות אחרת. רגיש ואנושי. מומלץ בחום. ותכינו טישו. נעמי