היא כל כך יפה...

גיוRא

New member
מ´זתומרת ..למה עוד פעם?

כי פעם כבר בא לי.........
 
רק שלא ימאס לך ממנה....

אתה יודע איך זה אחרי כמה פעמים... יאלה, מתאים לי חילופי זוגות איתם.
 

גיוRא

New member
תחליפי קודם....

ת´סדינים... לא יכול עם הריח של בראד..(פיט) > > נוווווווווו החלפת?
 
החלפתי אפילו את הציפיות

כי אמרו לי שכגודל הציפיות, כך גודל הכריות... ואני אוהבת אותם גדולים !!!
 

Windbluesea

New member
עזוב אותך מבריטני.....

נסה את כרמן אלקטרה...... היא בהחלט שווה עוגיה
 
למעלה