מ´זתומרת ..למה עוד פעם? כי פעם כבר בא לי.........
ק קרן קיימת New member 25/9/02 #35 רק שלא ימאס לך ממנה.... אתה יודע איך זה אחרי כמה פעמים... יאלה, מתאים לי חילופי זוגות איתם.
ג גיוRא New member 25/9/02 #37 תחליפי קודם.... ת´סדינים... לא יכול עם הריח של בראד..(פיט) > > נוווווווווו החלפת?
ק קרן קיימת New member 25/9/02 #38 החלפתי אפילו את הציפיות כי אמרו לי שכגודל הציפיות, כך גודל הכריות... ואני אוהבת אותם גדולים !!!
W Windbluesea New member 25/9/02 #46 עזוב אותך מבריטני..... נסה את כרמן אלקטרה...... היא בהחלט שווה עוגיה