הטלנובלה החדשה של yes וטדי - "מגה סטאר"

MrHyde1

New member
זה שונה

משתי סיבות: 1. את "הנפילים" הוא יצר יחד עם חן קלימן, ואת "מגה סטאר" עם אריק שגב, כך ששני האחרים גם משפיעים על הדמויות הנוצרות. 2. "הנפילים" הייתה יותר סדרת-נוער-מד"ב והדמויות בה הותאמו אליה, בדיוק כמו שהדמויות ב"הפיג'מות" לא מזכירות את הדמויות ב"הנפילים". הרי אתה לא מצפה שהחבורה מהנפילים תיסגר בבית האח הגדול, מן הסתם הדמויות יהיו בהתאם לסדרה והעלילה (אני כבר רואה איזו עינב בובליל "קטנה"
).
 

YOAV2009

New member
הייתי רוצה את מיה דגן בסדרה

זה אפשרי כי צילומי "האלופה 3" היסתיימו.
 

MrHyde1

New member
מיה עכשיו נכנסת לפרוייקט חדש

תוכנית סאטירה בערוץ 2 שאמורה להוות תחליף ל"משחק מכור", כך שלא נראה לי שיהיה לה זמן להצטלם לסדרה.
 

YOAV2009

New member
איזה שחקנים היתם רוצים לראות ב"מגה סטאר" ?

כמו כל הטלנובלות של טדי ויס חלק גדול מהקאסט לא יהיה מוכר , ובמיוחד בסדרה הזאת רוב הקאסט לא יהיה מוכר. (כי זה ראלטי). אבל בכל זאת איזה שחקנים היתים רוצים לראות בטלנובלה החדשה?
 

MrHyde1

New member
הקאסט שלי

מעדיף שחקנים אנונימיים שיגלמו את המתמודדים, אבל גם שיידעו לשיר טוב. הפעם זה לא סתם טלנובלה מוזיקלית, אלא "כוכב נולד". אז ממש חשוב שהם ידעו לשיר. מד"ה הייתי שמח לראות את דורון עמית פעם נוספת. מלבד זה שאני חושב שהוא שחקן פאנטסטי ויהיה כיף לראות אותו בעוד טלנובלה, לדעתי הוא צריך לפחות עוד את הטלנובלה הזו כדי להתברג לתעשייה. אני מקווה שלצוות השחקנים המבוגר הם יביאו שחקנים איכותיים וטובים כמו תמיד. כמה אפשרויות: קרן מור, אורלי זילברשץ, גלית גיאת (היא גם שרה ממש יפה), ענת וקסמן, לימור גולדשטיין, מני פאר (שכבר ראינו אותו בד"ה), נתן דטנר, דן שפירא, שמיל בן ארי, תיקי דיין. אל תשכחו שצריך גם צוות שופטים.
 

YOAV2009

New member
השחקנים שאני הייתי רוצה לראות

1. דורון עמיץ 2. גאלה קוגן 3. גילה אלמגור 4. מיקי קם 5.שני כהן או מיה דגן (למרות שמיה לא יכולה) 6.מני פאר 7.שרון אלכסנדר 8.אלכס אנסקי 9.חנה לסלאו 10.נינט -(היתי רוצה לראות אותה שוב ,בשיר שלנו 4 -היא שיחקה ממש טוב) 11.אניה בוקשטיין 12.יעל שרוני 13. תמר שם אור
 

YOAV2009

New member
וגם את אוולין הגואל וששי קשת ומירב גרובר

אוולין הגואל היתה ממש קורעת ב "פיק אפ" בתור ברוריה ומירב ב"האלופה "
 
ואו אורן הגזמת

אולי דן שפירא ירצה כי הוא שחקן שאוהב להנתנסות בתפקידים והפקות שונות אבל שאר השחקנים אולי שמיל לשחק ואולי אולי נתן דנטר גלית גיאת בטוח שתסכים מני פאר היתשתתף כניראה בתפקיד אורח כמו תמיד. כל שאר השחקנים בכלל לא בטוחה. אבל מותר לדמיין : )
 
קאסט שלי

1.גאלה קוגן 2.יובל רשף 3.שמרית לוסטיג (שיחקה את איילה בראש גדול וגם שיחקה תפקיד בטיפול) 4.דן שפירא 5.דניאלה וירצר. 6.דורון עמית(אותו הייתי רוצה לראות סטייל חובי סטאר) 7.איתי שור. 8.אניה בוקשטיין 9.אייל שכטר 10.שרון ענבר(שיחקה את יהלומית בראש גדול ) הייתי כותבת נטע פלוטניק אבל זה היה יוצא שיש 4 שחקנים מדני הוליווד
 
גם אלדד פריבס(שיחק את הבמאי בתיכון השיר

ושיחק תפקיד במסכים) הוא שחקן טוב לדעתי . ותמר שם אור נראת לי מצויונת
 

enigma14

New member
חח אני דווקא יכולה

לדמיין את דורון עמית עם חולצה קצרה מכופתרת ועניבה קצרה ושהוא יעשה עם הידיים "דורון סטאאאאאאאארררררררר" XD
 

רומן14

New member
זה בטוח

יצולם באולפנים הכי טובים בארץ ברודאקסטטטטטטט !!!!!
 
למעלה