הטלנובלה החדשה של yes וטדי - "מגה סטאר"

MrHyde1

New member
הטלנובלה החדשה של yes וטדי - "מגה סטאר"

ב-yes ובטדי הפקות עומלים על דרמה מוסיקלית יומית חדשה בשם "מגה סטאר". העלילה תעסוק במתרחש מאחורי הקלעים של תכנית ריאליטי - מעין שילוב בין "כוכב נולד" ו"האח הגדול". במרכז העלילה יעמדו מתמודדים בתכנית כישרונות שמתגוררים יחד בתוך וילה. הסדרה תכלול הרבה עוקצנות והומור פנימי על ז'אנר תכניות הריאליטי, תעסוק בין היתר בסוגיות כמו הטיית תוצאות, התערבות ההפקה ועוד מיני האשמות שהפקות תכניות הריאליטי נאלצות להתמודד איתן. הליהוקים מתקיימים בימים אלו, הצילומים יחלו בדצמבר והסדרה תעלה בתחילת 2010. יואב צפיר, עורך הסדרה, אז מי ירש את רן דנקר? "אנחנו עובדים על הסדרה כבר שנה ועכשיו זה שלב הביצוע, הסדרה תעסוק בצורה סאטירית בעולם הריאליטי". הפרטים לקוחים מ-walla
 

MrHyde1

New member
כמה פרטים נוספים ../images/Emo41.gif

את הסדרה יכתבו רובי דואינאס ("הפיג'מות") ואריק שגב. אורי גרוס ("השיר שלנו" ו"דני הוליווד") לא לוקח\ייקח חלק בפיתוח או בכתיבת הסדרה. למרות הפירסומים, מארינה מקסימיליאן בלומין לא תיקח חלק בסדרה דניאל ברזילאי ניגש לאודישנים ולא עבר אותו בימים אלו טדי מפתחת דרמה מוזיקלית עבור רוני דלומי, אין קשר בין שתי הסדרות
 

MrHyde1

New member
וגם אריק שגב

שהוא תסריטאי מוכשר ומצחיק. כתב את "אולי הפעם" וגם היה שותף לכתיבת "ראש גדול", "ארץ נהדרת" ותוכניות נוספות.
 
כן, עם זה אין לי בעיה

העיקר - NO MORE אורי גרוס, רז יובן, קריצות לשיר שלנו, סדרה מרוחה רצח, חתונה ובסוף רצח... נמאס מהמחזור והבדיחות קרש.
 
נו באמת, עוד דרמה מוזיקלית..

חחח בטח לראות עכשיו דרמה מוזיקלית יומית רגילה יהיה משעמם- בלי מסע בזמן, שינויי מימדים ולולה באום... היי, מזמן לא דיברנו! מה נשמע? מה חדש?
 

MrHyde1

New member
נכון :)

למרות שהייתי כל השבוע בבית, אבל פורום "הכורסא" לא פועל, רק בראשון הוא יחזור לאוויר. אני דווקא מרוצה מהדרמות המוזיקליות היומיות. כמו שאורי גרוס הגדיר זאת - זה הוא ז'אנר בו יש סדרות יותר טובות ופחות טובות. למי שחושש (או לחלופין, מקווה) שהיא תהיה כמו "השיר שלנו" ו"דני הוליווד", אז היא תהיה שונה לגמרי כי היוצרים והכותבים שלה הם אחרים.
 
כן, הייתה הודעה על זה בפורום..

דווקא לפי התקציר שלה היא נשמעת כמו איזה חיבור בין "השיר שלנו" 1 ו3. (ב1 את כל העניין של הריאליטי והלחץ שיש סביבו , ו3 עם כל הטררם סביב עולם הבידור והסוכנויות..) אגב, לדעתי זה אומר קאמבק של אודי שנייייר XD (חסר להם שלא יעשו
) גם אני אוהבת את הדרמות המוזיקליות היומיות (ניסיתי לראות סדרה לא מוזיקלית בסגנון והשתעממתי..), אבל לאחרונה הן הפכו למסטיק בלתי נגמר. את כל התוכן שהיה ב100 פרקים של העונה, למשל, היו יכולים לסיים ב50 מותחים, מעניינים ומפתיעים. אז אני מקווה שיעשו משהו מעניין, ויביאו שחקנים טובים וזה יהיה ברמה גבוהה, ואז זה יהיה שווה לצפייה.
 

MrHyde1

New member
סביר להניח שלא יהיה את אודי שניר

כמו שאמרתי, זו טלנובלה שונה ממה שראינו עד היום ב-yes. לדוגמא - "ילדות רעות" היא גם טלנובלה מוזיקלית אך לא דומה ל"השיר שלנו" או "דני הוליווד". כך גם תהיה הסדרה החדשה. גם "תיכון השיר שלנו" הופקה ע"י טדי אבל בכלל לא הייתה דומה לד"ה, כך שיכול להיות שהשוני יהיה לטובה ויכול להיות גם לרעה (כמו במקרה של התיכון). סדרה בעלת 100 פרקים תמיד תהיה יותר מרוחה מסדרה עם 50 פרקים, אין מה לעשות. אבל אפשר לראות בזה גם צדדים חיוביים, היא ארוכה יותר וכשאתה מתמכר אז אתה אף פעם לא רוצה שהיא תסתיים. ואם כבר, הסדרה נשמעת כמו חיבור בין הש"ש 1 (ריאליטי בסגנון "האח הגדול") וד"ה 1 ("כוכב נולד").
 

MrHyde1

New member
מה אתם מעדיפים - ד"ה 3 או מגה סטאר?

או שאולי אתם בכלל רוצים לראות דרמה יומית רגילה בלי שירים?
 

MrHyde1

New member
מעדיף עונה נוספת לד"ה

קשה להיפרד. בכל זאת, קיבלנו ערב-ערב במשך 6 שנים את מנת הדרמה המוזיקלית היומית, וכעת היא כבר לא תהיה אותו הדבר. הדרמה היומית החדשה נשמעת לי טוב בעיקר בגלל מאחורי הקלעים שיוצגו בה וגם בגלל הכותבים (אריק ורובי, שללא ספק יהפכו אותה לקורעת מצחוק). ברור שטדי מנסים להתאים את עצמם לתקופה ולמה שמעניין את הקהל בימים אלו (הריאליטי), נראה איך זה ייצא בסופו של דבר.
 
רגילה רגילה רגילה

מי צריך את השירים הטיפשיים האלה? ראיתי סדרות של הוט בערוץ 10 ובאינטרנט, הכל הרבה יותר רציני והרבה יותר על רמה, אין אף שיר, יש יותר פרקים, ועדיין זה תמיד מתקדם ולא מרוח לרגע... בלי כל הלקטים, ספיישלים, פלאשבקים, דימיונות, הזיות, בדיחות קרש, מחזור של סדרות אחרות... עדיף בהרבה על כל הקטע של דרמה-מוזיקלית-קומית-יומית-מרוחה-שטותית-ווטאבר...
 

YOAV2009

New member
אני מעדיף את "מגה סטאר" ו..

בהתחלה רציתי "דני הוליווד 3" , אבל אני כבר מעדיף טלנובלה יומית חדשה . גם אם היה "דני הוליווד 3" היה עוד המון זמן. אני חושב שהשנה צופי YES מחכים הכי מעט לטלנובלה הבא רק 4 חודשים יהיו בין סיום "דני הוליווד 2" ל"מגה סטאר" , ממש בימים הקרובים יתחילו לפרסם ליהוקים ורק לפני שבועים היסתיימה "דני הוליווד 2". כך שיצאה שהכל קורה מהר, וזה טוב. ואני אוהב שהם מוסקליות זה יותר מוסיף. ובמיוחד הסדרה החדשה שתיהיה קלילה ולא כבדה. אולי גם ב"מגה סטאר" תשחק גילה אלמגור. ואולי גם דורן עמית.
 

MrHyde1

New member
איך רובי ואריק יכתבו סדרה כבדה?

לדעתי גילה מיצתה את עצמה, ואני לא בטוח שיהיו בטלנובלה החדשה דמויות קיצוניות כמו בד"ה והש"ש. נשמעת טלנובלה יותר מציאותית, בלי כל האקדחים והיריות.
 

MrHyde1

New member
הבהרה

התכוונתי שגילה מיצתה את עצמה בטלנובלות המוזיקליות למיניהן, לא בכלליות. היא שחקנית גדולה.
 

YOAV2009

New member
נכון לא יהיו דמויות שרוצות להרוג אבל...

אני כמעט בטוח שתיהיה דמות כמו נעמי ולילי (לא כמו לולה) , שתיהיה סוכנת ביצית ב "מגה סטאר".
 

MrHyde1

New member
אני לא חושב

אם תשים לב, באופן קבוע במשך כל העונות של "השיר שלנו" ושל "דני הוליווד", אורי יצר דמויות עם קווי דמיון מאוד ברורים (נעמי, לילי ולולה. נועה, שירי ואיה. מיקי, חלי ונועה. דנה, אלינור ומיה. שרון, קרין ואוסי). שאלתי אותו האם התופעה הזו היא בעקבות כך שהדמויות מהוות חלקים מאופיו, והוא אמר שכן. סביר להניח שכך זה עם כל יוצר, ובדיוק כמו שהסדרה והעלילה לא יזכירו את הש"ש וד"ה, גם הדמויות לא יהיו זהות. גם אין טעם לדמות של סוכנת בסדרה, כי הם כלואים בתוך הווילה. לדעתי הדמויות בסדרה יורכבו מהמתחרים בתוכנית ומצוות הפקת התוכנית (אם כבר העלתי את צוות ההפקה, מעניין אם יראו את חייהם מחוץ לאולפנים).
 
למעלה