החלפת תורם

cella

New member
החלפת תורם

שאלה, האם כדאי אחרי שלושה נסיונות להחליף תורם? האם בכלל מחליפים תורם?
 

dafi1

New member
"האם בכלל"? כמובן שכן.

האם אחרי שלושה? כל אחת וההחלטה שלה בנוגע למספר הניסיונות אחריו כדי לחשוב על כך. אפשר לנסות לעשות ממוצע, נדמה לי שרוב ההחלפות מתבצעות אחרי 5 ניסיונות בערך, אבל אני לא ממש זוכרת את סיפורי הבנות שהחליפו.
 

דש1דש

New member
גם אני חושבת

ש-3 פעמים זה קצת מהיר - אבל בניגוד לבני זוג - אנחנו יכולות להחליף כמה שבא לנו - אין בכך כל בעיה.... יתרון!!! בכל אופן - יש גם את השאלה האם הכל תקין אצלך? האם את מקבלת "עזרה" הורמונאלית וכמה את בטוחה שתפסתם את הביוץ.... גם עם זרע תקין, ביצית תקינה ותיזמון מושלם יש רק משהו כמו 20% הצלחה להריון, אם זכור לי המספר....
 

shilat

New member
בזמנו, כאשר התחבטתי בסוגיה הזו,

אמר לי הרופא שלי, שתקופה של כחצי שנה אינה נחשבת כתקופה ממצה לצורך ההחלטה אם להחליף תורם, ושמקובל להחליף אחרי שנה של נסיונות. אבל זה מאוד אישי ואם תרגישי יותר טוב אם תחליפי - לכי על זה.
 

שרוני ב

New member
אני החלפתי אחרי 4 נסיונות

ובחמישי ( עם התורם החדש ) הריתי. אבל מצד שני גם התחלתי להשתמש במונוגון באותו החודש אז אין לדעת מה השפיע יותר.
 

shilat

New member
אין כללים בדוקים. אם כי מוסכם, ככל

הנראה, שתקופה של שנה היא מספיקה כדי למצות תורם מסויים, ותקופה של 3 חודשים איננה ממצה. מכאן ואילך נראה לי שזה ענין של הרגשה אישית. לגבי דידי - לא נראה לי שהייתי ממתינה שנה עם אותו תורם, והייתי מחליפה נניח אחרי 8 חודשים. (כידוע, אצלי ההחלפה כרוכה בפרוצדורה מסובכת, ובקבלת אישורים של משרד הבריאות, כי מדובר בזרע מיובא, אבל מי שקונה מהארץ לא נראה לי שכדאי להילחם בהרגשה האישית).
 

אופירה10

New member
שרוני, אני בדיוק כמוך!

לאחר ארבעה נסיונות עם אותו התורם החלפתי לתורם אחר וממנו הריתי בנסיון הראשון, כלומר בנסיון מספר 5. אלא שאני הייתי אז עם איקאקלומין וכוריגון.
 

avivit18

New member
כפי שכבר אמרו-אין בעיה ואפילו מקובל

להחליף תורם... לגבי מועד ההחלפה - לא חושבת שיש כללים... אני החלפתי אחרי 3 או 4 נסיונות (לא זוכרת מספר מדוייק
)- מכיוון שהיו לי 2 הפלות מאותו תורם.. בדיעבד - הסתבר שזה לא הוא - זו אני...
מותר לשאול אם יש סיבה מיוחדת לרצונך להחליף תורם
...
 
למעלה