אין כללים בדוקים. אם כי מוסכם, ככל
הנראה, שתקופה של שנה היא מספיקה כדי למצות תורם מסויים, ותקופה של 3 חודשים איננה ממצה. מכאן ואילך נראה לי שזה ענין של הרגשה אישית. לגבי דידי - לא נראה לי שהייתי ממתינה שנה עם אותו תורם, והייתי מחליפה נניח אחרי 8 חודשים. (כידוע, אצלי ההחלפה כרוכה בפרוצדורה מסובכת, ובקבלת אישורים של משרד הבריאות, כי מדובר בזרע מיובא, אבל מי שקונה מהארץ לא נראה לי שכדאי להילחם בהרגשה האישית).