החולייה החסרה

מצב
הנושא נעול.
פשוטה,קלה,קטנה,ידידותית,וחזקה

פשוט פנטסטי ! כל תמונה שלך מלהיבה
יותר מקודמתה.אגב, באיזו מצלמה אתה משתמש אם מותר לדעת?
פשוטה,קלה,קטנה,ידידותית,וחזקה
מבלה רוב זמנה באבק,לעיתים גם בשומן,וגריז על הידיים. סוללות חזקות מאוד,זיכרון אדיר,והעיקר...היא קלה מאוד על הצואר. כנס ולמד על תכונותיה
 

בועז ל

New member
../images/Emo51.gif הסקירה אכן מחמיאה למצלמה

פשוטה,קלה,קטנה,ידידותית,וחזקה
מבלה רוב זמנה באבק,לעיתים גם בשומן,וגריז על הידיים. סוללות חזקות מאוד,זיכרון אדיר,והעיקר...היא קלה מאוד על הצואר. כנס ולמד על תכונותיה
הסקירה אכן מחמיאה למצלמה
אותי מעניין לדעת האם טווח הזום האופטי הגדול אינו גורם לעיוותים וכיצד מתמודדת המצלמה עם תנאי תאורה חלשים המצריכים צילומי פלאש.
 
תשובה

הסקירה אכן מחמיאה למצלמה
אותי מעניין לדעת האם טווח הזום האופטי הגדול אינו גורם לעיוותים וכיצד מתמודדת המצלמה עם תנאי תאורה חלשים המצריכים צילומי פלאש.
תשובה
אין עיוותים אבל...קצת קשה לה בתנאי תאורה ירודים,בעיקר לעת השקיעה,באור יום. לדוגמא...צילום של נחל סמך,וגמלא עם השקיעה לא יצא מוצלח
 
מחר בבוקר אני יוצא

ראיתי את הפיגומים השבוע
ואני חייבת לומר שאני מעריצה את האנשים שעובדים שם זה נראה פשוט פחד אלוהים להסתובב על הדבר הזה מעל התהום.
מחר בבוקר אני יוצא
להמשיך את הסיור בשבילי הגאיות בסביבה,ואז אטפס מהתחתית,למעלה,בסולמות,
על מנת לתעד את המבנה,צפו לעוד תעוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה